خبرگزاری کار ایران

مشاور رسانه ای رئیس جمهور در پاسخ به ایلنا:

نیلی احمدی آبادی گزینه اصلی وزارت علوم بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۱۲

آقای رئیس جمهور در صحبت‌های دفاعی خود از گزینه پیشنهادی وزارت علوم اعلام کرد که آقای نیلی احمدآبادی گزینه اصلی وزارت علوم هستند. سعی ما بر این است تا پایان مهلت قانونی شخص دیگری را برای تصدی این وزارتخانه معرفی کنیم.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور از معرفی گزینه های دیگر برای وزارت علوم به مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صادق در حاشیه مراسم ترحیم پدر همسر مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند وزیر پیشنهادی به مجلس گزینه اصلی نبود و به همین علت رای نیاورد ارزیابی شما چیست؟ گفت: آقای رئیس جمهور در صحبت‌های دفاعی خود از گزینه پیشنهادی وزارت علوم اعلام کرد که ایشان گزینه اصلی هستند. به نظر من هیچ چیز بالاتر از اعلام و شهادت خود رئیس جمهور نیست.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت وزارت علوم چه می‌شود؟ اظهار داشت: قاعدتا آقای نجفی تا پایان مهلت قانونی سرپرست باقی خواهند ماند.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در پایان در پاسخ به این سوال که گزینه بعدی وزارت علوم را کی معرفی می‌کند؟ تصریح کرد: سعی ما بر این است تا پایان مهلت قانونی شخص دیگری را برای تصدی این وزارتخانه معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز