خبرگزاری کار ایران

در مبادی ورودی خوزستان صورت گرفت؛

جلوگیری از ورود ۵۲ محموله غیراستاندارد به کشور

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۱۱۵

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: به منظور حمایت از مصرف کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی، در هشت ماهه نخست امسال از ورود ۵۲ محموله ی غیر استاندارد از مبادی خوزستان جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی زاده امروز با بیان این مطلب، افزود: این اداره کل برکلیه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات خوزستان را داشته باشند نظارت نموده و تنها درصورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آنها صادر می گردد.

دهدشتی زاده گفت: درهشت ماهه امسال، از ورود ۵۲ محموله غیراستاندارد به ارزش۲ میلیون و ۹۳هزار و ۲۲۳دلار بعلت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری بعمل آمده است.

وی افزود: اکثر این کالا‌ها ساخت کشور چین و مبدأ حمل آنها نیز، همین کشور بوده است، که از جمله این کا­لاها می ­توان به موارد ذیل اشاره نمود :

1-غلات : ذرت دامی بدون نام تجاری.

2-لوازم خانگی: قاشق و چنگال با نام تجاری APADANA، چرخ گوشت با نام تجاری BMV، جارو برقی با نام تجاری JANOME و HOKO، آب میوه گیری با نام تجاری ACKILISS و ZITO، لوازم برقی خانگی با نام تجاری BLUMELIFE، ماهی تابه با نام تجاری DIAMOND، چرخ گوشت با نام تجاری  SAFLOM و  GL GENERAL، کتری برقی با نام تجاری TEAFEEL، حالت دهنده مو با نام تجاری JOHNSON، قاشق و چنگال بدون نام تجاری.

3-لوازم الکتریکی: لامپ رشته ای بدون نام تجاری، لامپ LED بدون نام تجاری، سر پیچ لامپ با نام تجاری      DELIGHT و  HK و بدون نام تجاری.

4-مکانیک و فلز شناسی: پیچ گوشتی بدون نام تجاری، پیچ و مهره بدون نام تجاری، آچار شمع با نام تجاری HONGMA، انبر قفلی با نام تجاری BAUM ، ورق گالوانیزه بدون نام تجاری.

5-اسباب بازی: ست حیوانات بدون نام تجاری، ست اردک بدون نام تجاری.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز