خبرگزاری کار ایران

مسئول حوزه اطلاع رسانی اداره کل استاندارد خوزستان خبر داد:

تشکیل گروه کاری ISO/TC17/SC1/WG67 در صنعت فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۴۱۷

مسئول حوزه اطلاع رسانی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: هدف از تشکیل این گروه کاری، تهیه پیشنویس تدوین استاندارد بین المللی پیشنهادی با عنوان آهن و "فولاد - واژه نامه" مربوط به تجزیه شیمیایی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیدصادق هاشم نژاد، امروز گفت: با توجه به اهمیت استاندارد سازی و کاربرد استانداردهای بین المللی در عرصه تجارت جهانی و نظر به اینکه یکی از سیاست های سازمان ملی استاندارد ایران، مشارکت، ساماندهی و حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در فعالیت های سازمان های بین المللی استانداردسازی از جمله سازمان ISO  می‌باشد، گروه کاری ISO/TC17/SC1/WG67 در سطح بین المللی، توسط اعضای کمیته فنی متناظر فولاد به سرپرستی فرزانه خوشنام در خوزستان تشکیل شد.

هاشم نژاد افزود: هدف از تشکیل این گروه کاری، تهیه پیشنویس تدوین استاندارد بین المللی پیشنهادی با عنوان «آهن و "فولاد - واژه نامه"» مربوط به تجزیه شیمیایی می‌باشد.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این گروه کاری، مشارکت در پیشنهاد تدوین استاندارد جدید بین المللی، پیشنهاد بازنگری استانداردهای بین المللی، بازنگری استانداردهائی که از سوی کمیته اصلی ISO اعلام می شوند و شرکت در اجلاس های بین المللیTC17 و SC  ها می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز