خبرگزاری کار ایران

آمادگی ۳۰۹ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۰۱

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر فردا جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، حجت الله دهدشت افزود: ۳۰۹ شعبه برای اخذ رای در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر می‌باشند.

وی ادامه داد:انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: بروزرسانی سیستم‌ها، آموزش نیروها، توزیع تعرفه‌ها و اقلام لازم رأی‌گیری از جمله این اقدامات است.

دهدشت اظهار کرد: علاوه بر عوامل اجرایی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات حضور دارند.

وی ادامه داد: از سوی استاندار خوزستان نمایندگان ویژه‌ای برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات تعیین و در آبادان، رامهرمز، رامشیر و بخش‌های مختلف این سه شهرستان تعیین شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی که در مرحله اول در همان حوزه انتخابیه رای دادند می‌توانند رای بدهند. یعنی افرادی که به غیر از دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر رای داده‌اند نمی‌توانند در دور دوم در این دو حوزه انتخابیه رای بدهند.

وی اظهار کرد: همچنین افرادی که در دور اول رای نداده‌اند می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت نمایند. 

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: متولدین ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز