خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

تصویب طرح توسعه فاز دوم پالایشگاه آبادان/ برخورد قانونی در انتظار نقض‌کنندگان قوانین سرزمین مادری و کشوری در مناطق آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۶۴۱

استاندار خوزستان از تصویب طرح توسعه فاز دوم پالایشگاه آبادان خبر داد و گفت: قوانین کشوری شامل تمام سرزمین‌های مادری می‌شود و مناطق آزاد نیز باید از آن تبعیت کنند در غیر این صورت با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز یکشنبه ۱۵ اسفندماه در حاشیه بازدید از پالایشگاه آبادان به همراه معاون اجرایی ریاست جمهوری، اظهار کرد: بر اساس مصوبات سفر معاون اجرایی رئیس جمهور از ۲ بیمارستان در آبادان و خرمشهر بازدید شد که امید است ظرف ۲ ماه آینده بیمارستان طالقانی آبادان به بهره‌برداری رسیده و تیرماه سال آینده نیز بیمارستان قلب خرمشهر فعال شود که در تأمین نیازهای درمان و گردشگری سلامت بسیار مؤثر است.

وی افزود: همچنین از شبکه‌های فاضلاب و تأسیسات تصفیه فاضلاب بازدید شد که روند کار سرعت گرفته و ۷۶ درصد از تأسیسات تصفیه فاضلاب آبادان انجام و ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خوزستان گفت: آب شرب این ۲ شهرستان نیز از طرق تأسیسات آب غدیر در دستور کار است که قبل از تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از تصویب طرح توسعه فاز دوم پالایشگاه آبادان مصوب خبر داد که در حال انجام است.

خلیلیان در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص اجرای قوانین کار در مناطق آزاد و گلایه‌مندی کارگران از عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل، گفت: قوانین کشوری شامل تمام سرزمین‌های مادری می‌شود و کسی نمی‌تواند آن‌ها را نادیده بگیرد؛ مناطق آزاد نیز مجبور و مشمول این قوانین بوده و باید از آن تبعیت کنند در غیر این صورت با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز