خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

اعمال شرایط زرد در خوزستان/ کارکنان دولت برای حضور در محل کار سه دُز واکسن را تزریق کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۷۹

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه استان در وضعیت آبی قرار دارد، ولی به دلیل خطرات ناشی از اُمیکرون دستورالعمل‌های شرایط زرد اعمال می‌شود، گفت: شرط حضور کارکنان دولت و افراد برای حضور در محل کار رعایت تزریق سه دُز واکسن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز شنبه دوم بهمن‌ماه در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: ۵۴ درصد افرادی که تاکنون ۲ دُز واکسن دریافت کرده‌اند؛ جهت مراجعه و تزریق دُز سوم تأخیر داشته‌اند و همچنین کارکنان دولت و افراد برای حضور در محل کار باید تزریق ۳ دُز واکسن را دریافت کنند در غیر این صورت اجازه ورود به محل کار به آن‌ها داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در مرزها از ورود اتباع خارجی که واکسن تزریق نکرده‌اند یا تست آن‌ها مثبت است جلوگیری می‌شود، افزود: اتباع ایرانی نیز در صورتی که قصد ورود به کشور را دارند باید تست آن‌ها منفی باشد و در صورت مبتلا بودن و در شرایطی که حال آن‌ها وخیم باشد به بیمارستان ارجاع داده شده و در غیر این صورت به مراکز قرنطینه اعزام می‌شوند.

استاندار خوزستان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را د‌ر مکان‌های پرخطر الزامی دانست و گفت: افرادی اجازه استفاده از خدمات در این اماکن را دارند که کارت واکسیناسیون را بر اساس زمان‌بندی داشته باشند.

خلیلیان با اشاره به اینکه استان در وضعیت آبی قرار دارد ولی به دلیل خطرات ناشی از اُمیکرون دستورالعمل‌های شرایط زرد اعمال می‌شود، عنوان کرد: مسئولان مدارس نیز ملزم هستند نسبت به واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله برای حضور در مدرسه اقدام کرده و سنین پایین‌تر نیز ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز