خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد:

شهربازی جزیره تیمبو آبادان به عنوان نمونه کشور انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۸

پس از بررسی‌های انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران به منظور تعیین واحد خدماتی نمونه کشور در سال ۱۳۹۱، نهایتاً شهربازی جزیره تیمبو آبادان موفق به کسب این عنوان شد.

ایلنا: مدیرکل استاندارد خوزستان از انتخاب شهربازی سرپوشیده جزیره تیمبو آبادان به عنوان تنها واحد خدماتی برگزیده و نمونه کیفیت در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی زاده گفت: حسب نظارت های مکرر کارشناسان این اداره ‏کل و تلاش های مدیریت و کارکنان شهربازی مذکور، پس از بررسی های انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران به منظور تعیین واحد خدماتی نمونه کشور در سال ۱۳۹۱، نهایتاً شهربازی جزیره تیمبو آبادان موفق به کسب این عنوان شد.

وی هم‏چنین بیان داشت: تعیین واحد خدماتی نمونه استاندارد در کشور از ۲ سال قبل آغاز گردید که با جدیت اداره‏ کل استاندارد خوزستان و با لطف خداوند در هر دو سال این عنوان را واحدهای خدماتی خوزستان کسب نمودند.

وی ادامه داد: در مراسمی با حضور مسئولین کشوری در ۲۲ مهرماه در سالن همایش های صدا و سیما از مالک شهربازی جزیره آبادان تقدیر می‏‌شود.

دهدشتی زاده کسب این افتخار مهم را به مردم عزتمند خوزستان و بخصوص شهرستان آبادان، مدیریت و کارکنان شهربازی جزیره تیمبو تبریک گفته و تداوم این امر را خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز