خبرگزاری کار ایران

آسفالت ۸۱ کیلومتر از جاده‌های مناطق کم برخوردار خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۰۵

مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امام رضا(ع) گفت: در راستای محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق کم برخوردار، بسیج سازندگی خراسان رضوی ۸۱کیلومتر از جاده‌های استان را در ۶۲ منطقه کم برخوردار روستایی به همت جهادگران بسیجی آسفالت کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد روحانی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه آسفالت محور دو راهی سرخس به صالح آباد که با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع)  برگزار شد اظهارداشت: اجرای ۸۱کیلومتر آسفالت به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان خراسان رضوی ، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد.

وی افزود: در سایه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛ محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم دوستی یکی از وظایف اصلی مسئولان این نظام مقدس قرار دارد تا همگان برای رفع محرومیت‌ها به خصوص در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار گام اساسی و جهادی برداریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اهمیت رسیدگی به امور روستا نشینان و توجه به مهاجرت معکوس، رونق اشتغال و… بسیج سازندگی استان خراسان رضوی بر آن شد تا بتواند با احداث جاده‌های روستایی به رونق روستاها در این استان بیفزاید، تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق کم برخوردار شهرستان‌ها بسیج سازندگی خراسان رضوی ۸۱کیلومتر با عرض ۵.۵ متر جاده در ۶۲نقطه از استان به همت این نهاد و جهادگران بسیجی اجرا کرد.

روحانی اظهار کرد: این طرح ها در راستای حوزه‌های روستایی, محوطه پاسگاه‌های مرزی، راه‌های بین مزارع انجام شده است که قیر و ماده خام استفاده شده نیز برای جاده سازی استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز