خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی به خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۹۶۱

فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در پیام های جداگانه ای، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا از مشهد، در پیام سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام آمده است: 

" ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، روز خبرنگار را گرامی داشته و قدردان تلاش و مجاهدت شما صاحبان قلم هستیم.

عاشورا تجلی حقیقی تلاش و اقدام عینی اهل بیت علیهم‌السلام برای تبیین انسان تراز دین و تعریف انسان از منظر تفکر اسلامی است.

تعریفی که در مقابل تصور و تصویر مدرنیته از انسان است. انسان در تفکر مدرنیته‌ی منهای توحید همانی است که اومانیسم و داروینیسم تصویر کرده، حال آنکه همین انسان در معارف اسلامی خلیفة‌الله و در کمال خویش وجه الله است.

مرز مشخص و دقیقی بین دو دیدگاه وجود دارد که از ابتدای تاریخ تا به امروز اندیشمندان و فرهیختگانِ بسیاری برای تبیین آن، رسانه شده‌ و مجاهدت کرده‌اند.

شما صاحبان اندیشه و قلم، وارث این رسالت خطیر هستید تا باور، اندیشه و نظام ارزش‌های مردم بیش از گذشته تعالی یابد.

امید داریم در گام دوم انقلاب اسلامی نیز این راه با امیدبخشی، ظرفیت‌‌شناسی، بیان دستاوردها و نیز مطالبه‌گری شما، مسیر خود را با انسجام و شتاب بیشتری طی کند. "

همچنین مهدی شاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی نیز با پیامی این روز را گرامی داشت. 

در متن پیام مسئول بسیج رسانه استان آمده است: 

"ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران ایشان، روز خبرنگار را گرامی داشته و از تلاش‌های شما همکاران شریفم قدردانی می‌کنم.

پشتوانه و حاصل قلم، اندیشه است و خبرنگاری معنایی جز رشد اندیشه‌ای جامعه ندارد.

مهمترین نقش خبرنگار تشخیص حق و تلاش برای تبیین این تشخیص در اذهان عمومی است که موجب تعالی و رشد نظام باورهای آحاد امت می‌شود.

خبرنگار، مهمترین نقش در روایت انقلاب اسلامی بعنوان طرحی نو در تعریف انسان و مدلی نو در حکمرانی را دارد.

این روایت، گاه با بیان رویش‌ها، ظرفیت‌ها، دستاوردها و فرصت‌ها محقق می‌شود و گاه با مطالبه‌گری مومنانه و تلاش برای حل مشکلات و ریشه‌کَنی آفاتی که ضربه به هویت انقلاب اسلامی می‌زند. 

وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های خالصانه این قشر از جامعه که مطالبات صنفی به‌حقی هم دارند تشکر و سپاسگزاری کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز