خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

شناسایی دو مزرعه استخراج رمزارز و کشف ۳۷ دستگاه ماینر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۳۰

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شناسایی دو مزرعه استخراج رمزارز در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، بخش علی بیاتی قله زو با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال رسیدگی به اخبار دریافتی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و همچنین اطلاعات سپاه امام رضا (ع) و در قالب گشت مشترک کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه نمایندگان فراجا مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک باغ ویلا در منطقه فردوسی و همچنین واحد متروکه صنایع چوب در محور غرب مشهد در مجموع ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شناسایی و کشف شد.

وی ارزش تقریبی ۳۷ دستگاه ماینر کشف شده را بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: دستگاه‌های کشف شده به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده تخلف برای مالکین آنها تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل گرم سال و ایام اوج مصرف برق و به منظور حفظ پایداری شبکه سراسری برق در ماه‌های گرم پیش رو، موضوع تشدید مبارزه با قاچاق دستگاه‌های استخراج رمزارز (ماینر) در دستور کار معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته است زیرا بر ضرورت کنترل و رصد مراکز و دستگاه‌های استخراج رمزارز، اجرای ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برای این گروه کالایی در سراسر استان تاکید شده است.

بیاتی قله زو تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده و اطلاع از مراکز استخراج رمزارز و یا هر نوع تخلف اقتصادی، موارد مذکور را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز