خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در گفتگو با ایلنا:

مدارک تیم خداداد در فدراسیون فوتبال ثبت نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۲۰

احتمالآ رای کمیته انضباطی فردا اعلام می‌شود که شواهد موجود نشان می‌دهد ابومسلم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان و مدیر عامل جدید این باشگاه قرار می‌گیرد.

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم اظهارات خداداد عزیزی در خصوص ثبت قرار داد بازیکنان تیم تشکیل شده وی در فدراسیون را تکذیب کرد.

عباس چمنیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد با بیان اینکه مدارک تیمی آن‌ها تنها تحویل فدراسیون فوتبال شده است و هیچ قراردادی ثبت نشده گفت: اظهارات خداداد عزیزی در این خصوص صحت ندارد.

وی با بیان اینکه منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت نهایی مالکیت باشگاه ابومسلم هستیم، افزود: احتمالا رای کمیته انضباطی فردا اعلام می‌شود که شواهد موجود نشان می‌دهد ابومسلم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان و مدیر عامل جدید این باشگاه قرار می‌گیرد.

چمنیان اظهار داشت: با این حال تمامی بازیکنان این تیم در حال آماده سازی خود برای آغاز لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور هستند، اما با توجه به شرایط موجود و حواشی به وجود آمده کار سختی در رقابت‌های این فصل خواهیم داشت.

سرمربی ابومسلم در خصوص تلاش فدراسیون فوتبال برای تلفیق این دو مجموعه مدیریتی نیز اظهار داشت: فکر نمی‌کنم چنین تلاشی صورت گیرد، چون قانون وضعیت فعلی ابومسلم را مشخص خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر رای فدراسیون به نفع یکی از طرفین صادر شود تکلیف بازیکنان تیم مقابل چیست گفت: کسانی که با این بازیکنان قرارداد امضا می‌کنند، حتما برای چنین روزی هم برنامه‌ریزی کرده‌اند و خود باید پاسخگو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز