خبرگزاری کار ایران

این اولین دستور دبیرکل فدراسیون بود؛

عابدینی: هر ۷ نامزد شانس یکسانی برای ریاست دارند / اداره کل تهران مجامع قبلی را لغو می کرد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۷۴

تمامی نامزدهای برای ریاست هیات فوتبال تهران از شانس یکسان و برابر برخوردارند و با توجه به مسئولیت حقوقی اعضا این رای مجمع است که رئیس جدید هیات را معرفی می‌کند.

دبیر مجمع هیات فوتبال تهران گفت: تمامی نامزدهای برای ریاست هیات فوتبال تهران از شانس یکسان و برابر برخوردارند و با توجه به مسئولیت حقوقی اعضا این رای مجمع است که رئیس جدید هیات را معرفی می‌کند.

رضا عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب در خصوص برگزاری انتخابات سوم اسفندماه سال جاری ریاست هیات فوتبال تهران گفت: پس از سه بار لغو برگزاری انتخابات امیدواریم این مجمع روز سوم اسفندماه به ریاست علی کفاشیان در فضایی آزاد و دموکراتیک برگزار شود و رئیس جدید این هیات معرفی شود.

وی با بیان اینکه این نخستین دستور علیرضا اسدی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال محسوب می شود، گفت: برای انتخابات هیات فوتبال تهران ۷ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد. از بین ۱۳ نامزدی که برای شرکت در انتخابات نام‌نویسی کردند اسامی ۷ نفر مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار گرفته و حق حضور در انتخابات را خواهند داشت.

عابدینی در مورد اینکه با توجه به طولانی شدن پروسه برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران آیا نیاز به ثبت‌نام مجدد از نامزدها وجود دارد گفت: طبق اساسنامه هیات فوتبال تهران که به تایید هیات رئیسه فدراسیون رسیده است نیازی به تجدید نام‌نویسی از نامزدها وجود ندارد و همان نفراتی که پیش از این برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند و مورد تایید قرار گرفتند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اعضای مجمع هیات فوتبال تهران را ۵۴ نفر تشکیل می‌دهند گفت: در این مجمع نمایندگان باشگاه‌ها، مربیان، داوران، بازیکنان، بانوان و ۲۶ هیات استانی شرکت خواهند داشت.

دبیر مجمع هیات فوتبال تهران در مورد محل برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران گفت: محل این مجمع هنوز مشخص نیست و احتمالاً از بین آکادمی ملی المپیک و یا هتل المپیک یکی را برای میزبانی مجمع انتخاب خواهیم کرد.

عابدینی در مورد لغو مکرر مجامع قبلی این هیات به دلایل مختلف گفت: این مجامع از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران لغو می‌شد و آن هم به دلیل نامه‌ها و اعتراض ‌هایی بود که به اداره کل ارجاع می‌شد و رئیس این مجموعه نیز از ما می‌خواست تا زمان فراهم شدن شرایط مناسب برگزاری انتخابات را به زمان دیگری موکول کنیم.

عابدینی در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به این سئوال که با توجه به وضعیت نامشخص ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آیا انتخاب رئیس جدید هیات فوتبال موجب بروز مشکلاتی نخواهد شد گفت: با توجه به اینکه با برگزاری مجمع در واقع انتخابات برگزار می‌شود و نه انتصابات هر مسئولی که در راس هیات فوتبال تهران قرار بگیرد مشکلی با رئیس جدید اداره کل استان نخواهد داشت و به طور طبیعی به وظایف و ماموریت‌های خود خواهد پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز