خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان در آیین اختتامیه سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم:

تولید یک میلیون و 338 هزار تن اسلب توسط شرکت فولاد هرمزگان در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۲۱

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه یک میلیون و 338 هزار تن اسلب توسط شرکت فولاد هرمزگان در سال گذشته انجام شده، گفت: بهبودهای انجام شده در راستای کاهش نرخ مصارف عمده و کاهش هزینه‌ها شامل؛ تغییر طرح و جایگزینی الکترود درب سرباره با بلوک آبگرد مسی و بومی سازی آن، بازفرآوری نرمه‌های آهن اسفنجی حاصل از تولید، پروژه نظام شارژ اقتصادی کوره قوس و باز طراحی پروفیل نسوز کوره‌های قوس الکتریکی می‌باشد.

به گزارش ایلنا، سید اصغر مدنی همچنین گفت: بهبودهای انجام شده در راستای افزایش کیفیت محصول نیز شامل مواردی چون فاز یک پروژه طراحی میز آنالیز کیفیت سطحی اسلب بر اساس machine learning، پروژه افزایش کیفیت آب ریخته‌گری، پروژه شارژ اتوماتیک فروآلیاژ در کوره‌های پاتیلی، توسعه سیستم کنترل فرایند تولید (PCS) و پروژه تثبیت و کنترل پیک آپ نیتروژن بین پاتیل و تاندیش است.

شرکت فولاد هرمزگان در تولید آهن اسفنجی، تولید فولاد مذاب و تولید اسلب دارای رکوردهای روزانه، ماهیانه و سالیانه است.

به منظور استفاده از فرصت‌های ساخت قطعات در داخل کشور و کاهش آثار تحریم‌ها و حمایت از تولیدات داخلی، توسعه بومی‌سازی تجهیزات و قطعات یدکی و مواد اولیه و نسوز در دستور کار شرکت فولاد هرمزگان قرار گرفته تا علاوه بر اطمینان از تامین و در دسترس بودن قطعات، ریسک‌های ناشی از عدم تامین به موقع قطعات و تجهیزات را نیز کاهش دهد. ساخت الکترو موتورهای ولتاژ بالا از جمله مصادیق اجرای این رویکرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز