خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری سومین کنفرانس فولادسازی اتفاق افتاد؛

افتتاح نمایشگاه جانبی فناورانه فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۲۰

در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان، نمایشگاه جانبی فناورانه با حضور اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد هرمزگان افتتاح شد.

به منظور تعامل و همکاری بیشتر و آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان با نیازهای فناورانه شرکت فولاد هرمزگان، یک نمایشگاه جانبی در کنار سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان برپا شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پارک علم و فناوری استان هرمزگان، دانشگاه‌های استان هرمزگان، شرکت فولاد  هرمزگان، شرکت آهن و فولاد ارفع، شرکت توکا صنعت فولاد هرمزگان، شرکت تامین فلزات هونام، شرکت سنگ و فولاد هرمزگان، شرکت نگین فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه غرفه دارند و به تعامل با یکدیگر و جامعه دانشگاهی و نخبگان می‌پردازند.

این نمایشگاه در روز نخست سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان با حضور بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و جمعی از مسئولان شرکت‌های فولادی افتتاح شد. همچنین مسئولان از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند و با توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و دستاوردهای دانشگاهیان آشنا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز