خبرگزاری کار ایران

کاردان تضمین کیفیت و استراتژی‌های شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:

 استقرار نرم‌افزار جدید نظام پیشنهادها

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۶۴۰

کاردان تضمین کیفیت و استراتژی‌های شرکت فولاد هرمزگان گفت: برای دسترسی هرچه‌بهتر کارکنان و پس از برگزاری جلسات با مدیران مربوطه، نرم‌افزار جدید نظام پیشنهادها در شرکت فولاد هرمزگان استقرار یافت.

عبدالعظیم خرم  در خصوص نرم‌افزار جدید نظام پیشنهادها گفت: در راستای انجام پروژه عارضه‌یابی نظام پیشنهادها، پس از برگزاری جلساتی با مرضیه حمیدی مدیر واحد مهندسی صنایع و سیدحمزه سیدمحسنی رئیس تضمین کیفیت و استراتژی‌های شرکت فولاد هرمزگان، اجرای نرم‌افزار جدید این نظام در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: استقرار این نرم‌افزار با همکاری واحد فناوری اطلاعات، در بازه زمانی نه‌ماهه به انجام رسید و در یکم آذرماه سال 1401 این نرم‌افزار در سامانه فرایندی برای همه کارکنان در دسترس است. کاردان تضمین کیفیت و استراتژی‌های شرکت فولاد هرمزگان اضافه کرد: همچنین برای سهولت استفاده کارکنان از این نرم‌افزار ، فیلم آموزش ثبت پیشنهاد تهیه‌شده و در اختیار کارکنان قرار گرفته است. خرم با اشاره به نحوه ورود به این نرم‌افزار عنوان کرد: برای ورود به این نرم‌افزار از قسمت منوی پرتال، شروع فرایند، پیشنهادها، گزینه ثبت پیشنهاد را انتخاب و پیشنهاد خود را ثبت کنید. وی در پایان تأکید کرد: از تاریخ در دسترس قرار گرفتن این نرم‌افزار به بعد، امکان ثبت پیشنهاد در سامانه قدیم نظام پیشنهادها میسر نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز