خبرگزاری کار ایران

به حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در فولاد هرمزگان افتخار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۷۰

مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی شاغل در شرکت فولاد هرمزگان با حضور خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، محسن صالحی‌نیا، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه، عطاالله معروفخانی مدیرعامل، جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت‌های فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان بندرعباس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معروفخانی عنوان کرد: کشور ما مدیون جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است و شهدا جزو افتخارات نظام اسلامی و کشور هستند. امروز در جمع مدیران استان هرمزگان هستیم که با وجود محرومیت این استان، تلاش می‌کنند از این استان محرومیت‌زدایی شود و این استان توسعه یابد. در همین راستا مدیران شرکت فولاد هرمزگان نیز با تلاش‌های بی‌وقفه خود به دنبال ارزش‌آفرینی و توسعه هستند. امیدواریم تا دو سه سال آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها و ایجاد اشتغال قابل‌توجه چند هزارنفری در سطح استان هرمزگان باشیم.

وی افزود: در استان هرمزگان صنایع بسیار بزرگی حضور دارند، اما در فولاد هرمزگان، خدماتی که هم به کارکنان این شرکت و هم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر داده می‌شود، نسبت به سایر صنایع استان بسیار بیشتر است؛ به‌طوری‌که برای نیروهای پیمانکاری نیز برای نخستین بار در کشور در فولاد هرمزگان صندوق درمانی ایجاد کردیم و خدمات درمانی به‌طور کامل حتی به بیماری‌های خاص نیز اختصاص می‌یابد. در ادامه تنی چند از فرزندان شهدای شاغل در شرکت فولاد هرمزگان به سخنرانی پرداختند و ضمن ابراز خرسندی از حضور در این شرکت، از توجه مدیرعامل فولاد هرمزگان نسبت به خانواده شهدا و معیشت کارگران در این شرکت تشکر کردند و رکوردهای چند ماه اخیر را نیز حاصل توجه مدیریت به کارکنان دانستند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در فولاد هرمزگان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز