خبرگزاری کار ایران

آخرین روز ثبت نام مسکن با 700 میلیون تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۰۶۱

ساخت و تحویل ۶۵۰ واحد ویلا و ۸۰۰ واحد آپارتمان در گیلان توسط خانه مدارس به صورت ترکیب اقساط بلند مدت و کوتاه مدت برای کارمندان و بازنشستگان به صورت قرعه کشی واگذار میشود.

مهلت ثبت نام در طرح  واگذاری ویلا و آپارتمان با تسهیلات تا 700 میلیون تومان که از 10 آبان آغاز شده بود 18 آبان به پایان میرسد.

ساخت و تحویل ۶۵۰ واحد ویلا و ۸۰۰ واحد آپارتمان در گیلان توسط خانه مدارس با تسهیلات و اقساط بلند مدت و کوتاه مدت برای کارمندان و بازنشستگان به صورت قرعه کشی واگذار میشود.

۷۰ واحد ویلای ساحلی در لاهیجان ، ۸۰ واحد ویلا در بندر انزلی، ۴۰۰ واحد ویلا در خزر ویلا ( بندر انزلی ) ، ۵۰۰ واحد آپارتمان در خزر ویلا ( بندر انزلی ) ، ۱۰۰ واحد ویلا در صومعه سرا و همچنین ۳۰۰ واحد آپارتمان در صومعه سرا اجرا می شود.

مدیر عامل خانه مدارس با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده مسکن برای خریداران مهمترین دغدغه برای خرید است، اعلام کردند در این روش علاوه بر اینکه قیمت مسکن به پایینترین حالت و به قیمت تمام شده به دست متقاضیان میرسد، مبلغ پرداختی نیز در دو مرحله اقساط کوتاه مدت و اقساط بلند مدت پرداخت خواهد شد. وی همچنین با اشاره به تسهیلات ویژه اعلام کردند در این پروژه ها بالاترین میزان تسهیلات ممکن ارائه شده است به طوری که تسهیلات بلند مدت برخی پروژه ها تا پایان ساخت بیش از ۷۰۰ میلیون تومان خواهد شد.

همچنین اعلام کردند متقاضیانی که قبلا در سایر پروژه های خانه مدارس ثبت نام کرده اند ولی به هر دلیلی موفق به انجام قرارداد یا تکمیل وجه نشده اند، میتوانند مجددا در این طرح ثبت نام نمایند.

از دیگر نکات مثبت این طرح اختصاص یک درصدی از پروژه برای ساخت مدرسه در مناطق محروم و تجهیز این مدارس می باشد.

متقاضیان محترم جهت ثبت نام و کسب اطلاعات کامل تر می توانند به سایت خانه مدارس به آدرس www.khanemadares.ir مراجعه نمایند.

به گفته رییس هیات مدیره خانه مدارس امروزه تامین مسکن به یکی از مهمترین مشکلات مردم به خصوص جوانان تبدیل شده است؛ به طوری که در حال حاظر بسیاری از مردم توان خرید مسکن ندارند لذا یافتن راهکارهایی برای کاهش قیمت ها و همچنین نحوه و نوع پرداخت میتواند روند خانه دار شدن هموطنان را تسهیل نماید.

وی همچنین خبر از تحویل فاز اول پروژه نیلوفر آبی تا آخر آبان داد و خاطر نشان کرد به زودی فاز دوم پروژه نیز اجرایی خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام تا پایان وقت 18 آبان است و اسامی منتخبین متعاقبا اعلام خواهد شد.

سایت خانه مدارس جهت ثبت نام و کسب اطلاعات: www.khanemadares.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز