خبرگزاری کار ایران

خرید فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی فرش امیر کبیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۲۸

فرش ماشینی دارای انواع متنوعی است. جهت خرید فرش ماشینی باید به تعداد گره، وزن، رنگ، طرح، ابعاد و... فرش توجه کنید

خرید فرش ماشینی به صورت اینترنتی به شما کمک می‌کند، در وقت، هزینه، انرژی و... شما صرفه‌جویی شود. فرش‌های ماشینی از طرح‌های جذابی برخوردار هستند. تولید و بافت این نوع فرش در کارخانجات ابریشم کاشان و مخمل صورت می‌گیرد. اجزاء تشکیل دهنده فرش ماشینی، نخ خاب، نخ پود و نخ تار می‌باشد.

اجزاء فرعی این مدل فرش کناره ریشه‌دار و کناره ساده شناخته می‌شوند. کناره ساده به عنوان زیگزاک یا طُره معرفی می‌شوند. کناره پشت فرش‌های ماشینی دارای نوار چرمی می‌باشند. در مرحله بافت، اجزاء اصلی فرش ماشینی به وسیله‌ ماشین‌های بافندگی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. سپس در مرحله تکمیلی اجزاء فرعی به وسیله دستگاه‌های مخصوص به فرش‌ها دوخته می‌شوند.

انواع فرش ماشینی

فرش‌های ماشینی دارای انواع مختلفی هستند، شما می‌توانید برای مشاهده فرش‌های ماشینی به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی فرش امیر کبیر مراجعه کنید.

فرش ماشینی اکریلیک

یکی از محصولاتی که به عنوان پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، فرش ماشینی اکریلیک می‌باشد. اگر شما قصد خرید فرش ماشینی اکریلیک دارید، برای آشنایی بیشتر با این محصول ما را همراهی کنید.

الیافی که جهت تولید این فرش هب کار می‌رود، شبیه به پشم می‌باشد. این الیاف از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است. فرش اکریلیک دارای دوام و ماندگاری زیادی است. این فرش همانند فرش وینتیج به عنوان گزینه بسیار مناسبی جهت فرش کودک شناخته شده است. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی فرش امیر کبیر اقدام کنید. این مدل فرش از طرح‌های بی‌نظیری برخوردار است. چنان‌چه بر اثر لکه‌های روغنی، آلودگی‌ها و... فرش کثیف شود، شما می‌توانید به راحتی آن را پاک کنید. فرش ماشینی اکریلیک نسبت به سایر محصولات مشابه از قیمت بالاتری برخوردار است.

خرید فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی فرش امیر کبیر

فرش ماشینی پلی‌استر

این نوع فرش دارای زیبایی و درخشندگی بالایی است. فرش ماشینی پلی‌استر با عنوان فرش ابریشم مصنوعی معرفی شده است. با توجه به رنگ‌پذیری بهتر این محصول، فرش پلی‌استر نسبت به فرش پشم و اکریلیک از قیمت پایین‌تری برخوردار است. این محصول دارای پُرز کمتری است و در مقایسه با دیگر فرش‌های ماشینی آسیب‌پذیر می‌باشد.

خرید فرش ماشینی پلی‌استر

درخشندگی و زیبایی این نوع فرش شما را مشتاق خرید فرش ماشینی پلی‌استر می‌کند. شما می‌توانید استفاده از این فرش را برای فضاهایی در نظر بگیرید که رفت و آمد کمتر صورت می‌گیرد. در این صورت فرش کمتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد.

فرش ماشینی پرولین

الیافی که جهت تولید و بافت این نوع فرش در نظر گرفته می‌شود، الیاف مصنوعی است. جذب پایین رطوبت از مهمترین ویژگی فرش ماشینی پرولین می‌باشد. این نوع فرش از ماندگاری و طول عمر بالایی نسبت به دیگر انواع فرش‌های ماشینی برخوردار است. در نظر داشته باشید در صورت کثیف شدن این فرش با لکه‌های روغنی، تمیز شدن آن به راحتی صورت نمی‌گیرد.  

توجه به نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی

  • توجه به تعداد گره‌های فرش
  • طرح و رنگ فرش ماشینی
  • ابعاد و وزن فرش
  • لطافت و نرمی فرش
  • طول عمر و ماندگاری فرش و... از جمله مواردی هستند که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن‌ها توجه کنید. سپس اقدام به خرید کنید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز