خبرگزاری کار ایران

پاسخ مثبت دولت به پیشنهاد ایلنا؛

مشکلات مردم در محل سکونت‌شان بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۳۴۸

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و انتظامی این شهرستان در مسجد جامع المهدی(عج) محله دولت آباد شهر ری حضور یافت و به صورت حضوری به مسایل، مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، چندی پیش این خبرگزاری در گفت وگو با فرماندار، بخشداران و تعدادی از روسای ادارات این شهرستان، خواستار حضور مدیران ادارات در محلات شهری و مناطق روستایی و گفتگوی رودر رو با  مردم در جهت حل مشکلات آنان شده بود.

بر همین اساس معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و انتظامی این شهرستان به صورت حضوری به مسایل، مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی کردند.

در این دیدار مردمی که با حضور معاونین برنامه‌ریزی و اداری مالی و فنی عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری، سرکلانتر انتظامی و روسای ادارات بهداشت، صنایع، کار، آب و فاضلاب، ورزش و جوانان، بهزیستی، برق، مرکز رسیدگی به امور مساجد و شهرداری منطقه 20 برگزار شد، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، به مشکلات مردم رسیدگی شد.

دکتر هدایت اله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این دیدار مردمی اظهار امیدواری کرد برپایی چنین نشست‌هایی، حل معضلات شهروندان را به همراه داشته باشد.

 وی با تاکید بر اعتقاد دولت تدبیر و امید بر حضور مردم در تمامی عرصه ها گفت: دولت یازدهم بر این باور است که مسایل و مشکلات را با حضور مردم حل و فصل کند چرا که حضور و کمک مردم به مدیران اجرایی کشور، اقدامات عظیمی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است در حاشیه برپایی این دیدار مردمی، تعدادی از کسبه محله علایین منطقه 20 نیز با حضور در این مسجد خواستار رسیدگی به مسایل و مشکلات خود شدند که فرماندار شهرستان ری، معاون فنی و عمرانی خود را مأمور بررسی و رسیدگی به مشکلات این افراد کرد.

قرار است این دیدار های مردمی به صورت منظم در مناطق شهری و روستایی شهرستان ری تداوم یابد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز