خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد

اجرای طرح نظام نوین ترویج در 430 روستای مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۸۸۹

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح نظام نوین ترویج در 430 روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مجید بهادری ظهر امروز در جلسه شورای ترویج منطقه یک کشور (استان‌های تهران، گلستان، مازندران، گیلان، قم و سمنان) که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: براساس تقسیم‌بندی مناطق وزارت کشور 6 استان تهران، گلستان، مازندران، گیلان، قم و سمنان در منطقه یک قرار گرفت که همفکری و برنامه‌های مشترک در حوزه ترویج صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: سال گذشته مازندران به‌عنوان دبیر منطقه یک انتخاب شد که امروز نخستین جلسه ارائه راهکار برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف و ایجاد ساختار قوی در ترویج ارتقاء دانش و مهارت کشاورزان در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: استقرار شبکه مدیریت دانش، آموزش و توانمند‌سازی، ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی دهستان، پهنه‌بندی عرصه‌های تولید و بهره‎‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی از اهداف نظام نوین ترویج است که افزایش بهره‌وری عوامل تولید را به همراه دارد.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: اردیبهشت‌ماه امسال پهنه‌بندی برای 67 مرکز جهاد کشاورزی انجام شد اما در نظام نوین ترویج با توجه به بودجه و امکانات محدود 10 مرکز جهاد کشاورزی زیرپوشش قرار گرفتند.
 
بهادری در پایان گفت: در 430 روستای استان طرح نظام نوین ترویج کشاورزی اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز