خبرگزاری کار ایران

آخرین رمان فرید قدمی نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۷

این جلسه روز پنج‌شنبه اول اسفند، از ساعت شانزده و سی دقیقه عصر در محل فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تهران، برگزار می‌شود.

ایلنا: جلسه نقد و بررسی رمان «زن‌ها در زندگی من یا دلف معبد دلفی» با حضور نویسنده و منتقدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ جلسه نقد و بررسی رمان «زن‌ها در زندگی من یا داف معبد دلفی» نوشته فرید قدمی با حضور نویسنده، یوسف انصاری، اصغر نوری و خلیل درمنکی، به عنوان منتقدان اثر، برگزار می‌شود.

«زن‌ها در زندگی من یا دلف معبد دلفی» سومین رمان فرید قدمی است که به تازگی از سوی انتشارات روزنه منتشر شده است. پیش از این دو رمان «مایا یا قصه آپارتمانی در خیابان کریم‌خان»(ققنوس، ۱۳۸۸) و «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می‌دوئه، می‌بینی؟»(افراز، ۱۳۹۱) از این نویسنده و مترجم ایرانی منتشر شده است.

«زن‌ها در زندگی من یا دلف معبد دلفی» رمانی است چند وجهی که به گفته منتقدان وجوه گوناگونی همچون سیاست، فانتزی و اسطوره را با نگاهی طنزآمیز و انتقادی گرد هم آورده است.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: «پریانِ خوب شیفته‌ی شعر و حرف‌های عاشقانه‌اند. شعر بخوانید و حرف‌های عاشقانه توی گوشِ هم بزنید؛ پریان خوب(خدا را چه دیدید، شاید هم داف معبد دلفی) صدای‌تان را می‌شنوند و بر شما نزول همی خواهند کرد. شک نکنید! دافِ معبد دلفی پری سلسبیل است، از پری‌های خوب تهران. اولین باری که دیدمش پنج سالم بود و از آن پس، هر وقت خودش صلاح دیده آمده سراغم.(خودش باید بیاید سراغت، نمی‌شود رفت دنبالش. چه باید کرد؟ او دافِ معبد دلفی است.) دافِ معبد دلفی پری خوب است، پری خوبی که اگر سراغ‌تان آید، زندگی‌تان را پر از شور و شعر خواهد کرد.»

این جلسه روز پنج‌شنبه، اول اسفند، ساعت شانزده و سی دقیقه عصر در محل فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تهران، تقاطع خیابان‌های کارگر جنوبی و جمهوری برگزار می‌شود. شرکت در این جلسه برای همه علاقه‌مندان به ادبیات آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز