خبرگزاری کار ایران

انتشارات روزنه منتشر کرد:

«زن‌ها در زندگی من؛ یا دلف معبد دلفی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۴۴

آخرین رمان فرید قدمی؛ قصه‌ی زن‌هایی است در زندگی نویسنده‌ای که از روزهای کودکی یک پَری به‌نام «داف معبد دلفی» محافظ‌اش بوده.

ایلنا: آخرین رمان فرید قدمی(نویسنده و مترجم) با نام «زن‌ها در زندگی من یا دلف معبد دلفی»، توسط نشر روزنه به چاپ رسید و به بازار آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این رمان، قصه‌ی زن‌هایی است در زندگی نویسنده‌ای که از روزهای کودکی یک پَری به‌نام «داف معبد دلفی» محافظ‌اش بوده. این پری که از پریانِ معبد دلفی و یارِ آپولون، فرزند زئوس، است، حالا در کار تشکیل پرونده‌ای علیه هنری کیسینجر، سیاستمدار امریکایی، است تا او را پای میز محاکمه بکشاند.

«زن‌ها در زندگی من یا داف معبد دلفی» قصه‌ی زن‌هایی است در زندگی نویسنده‌ای که از روزهای کودکی یک پَری به‌نام «داف معبد دلفی» محافظ‌اش بوده. این پری که از پریانِ معبد دلفی و یارِ آپولون، فرزند زئوس، است، حالا در کار تشکیل پرونده‌ای علیه هنری کیسینجر، سیاستمدار امریکایی، است تا او را پای میز محاکمه بکشاند. این رمان ترکیبی است از سیاست، فانتزی، طنز و اُسطوره. در طول این رمان نویسنده از زن‌هایی نیز می‌گوید که در زندگی‌اش با آن‌ها آشنا شده است.

فرید قدمی نویسنده، مترجم و شاعر ایرانی است که پیش از این رمان‌های «مایا یا قصه آپارتمانی در خیابان کریم‌خان»(نشر ققنوس، ۱۳۸۸) و رمان «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می‌دوئه، می‌بینی؟»(نشر افراز، ۱۳۹۱) از او منتشر شده است. او در کارنامه‌اش ترجمه بیش از ده جلد کتاب از شاعران و نویسندگان امریکایی، اروپایی و عرب را نیز دارد که از آن میان می‌توان به ترجمه کتاب‌هایی از هنری می‌لر، والت ویتمن، آلن گینزبرگ، اوسیپ ماندلشتام، محمود درویش و سمیح القاسم اشاره کرد. به تازگی نیز رمان «ولگردهای دارما» از جک کروآک با ترجمه او به بازار کتاب آمد، که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبه‌رو شد.

بخشی از رمان:
«پریانِ خوب شیفته‌ی شعر و حرف‌های عاشقانه‌اند. شعر بخوانید و حرف‌های عاشقانه توی گوشِ هم بزنید، پریان خوب(خدا را چه دیدید، شاید هم داف معبد دلفی) صدایتان را می‌شنوند و بر شما نزول همی خواهند کرد. شک نکنید!
دافِ معبد دلفی پری سلسبیل است، از پری‌های خوب تهران. اولین باری که دیدمش پنج سالم بود و از آن پس، هر وقت خودش صلاح دیده آمده سراغم.(خودش باید بیاید سراغت، نمی‌شود رفت دنبالش. چه باید کرد؟ او دافِ معبد دلفی است.) دافِ معبد دلفی پری خوب است، پری خوبی که اگر سراغتان آید، زندگیتان را پر از شور و شعر خواهد کرد.»
«زن‌ها در زندگی من یا داف معبد دلفی» به تازگی در ۱۶۰ صفحه و با قیمت ۸۵۰۰ تومان با جلد گالینگور توسط انتشارات روزنه منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز