خبرگزاری کار ایران

محمود عباس:

امریکا با وتوی آتش بس شریک نسل‌کشی مردم فلسطین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۹۸

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل توسط امریکا را خصمانه و غیر اخلاقی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز –شنبه- در بیانیه ای اقدام امریکا به استفاده از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل برای ممانعت از تصویب قطع نامه آتش در  نوار غزه را محکوم کرد.

عباس این اقدام امریکا را خصمانه و غیر اخلاقی و نقض آشکار تمامی ارزش ها و اصول انسانی خواند.

وی افزود که امریکا مسئول ریخته شدن خون کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی است که در نوار غزه توسط نیروهای ارتش اسرائیل انجام می‌شود. 

رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین افزود که فلسطین در برابر تمام این اقدامات موضع گیری خواهد کرد.

عباس ضمن تاکید بر اینکه این سیاست امریکا این کشور را در جنایت نسل کشی و پاکسازی نژادی و جنایت‌های ارتش اسرائیل علیه مردم فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری و قدس شریک می‌کند، هشدار داد که این سیاست برای جهانیان به یک خطر تبدیل شده و امنیت و صلح بین المللی را تهدید می‌کند.

وی در پایان افزود که این تصمیم آمریکا به منزله چراغ سبزی برای اسرائیل خواهد بود تا به تجاوز علیه مردم فلسطین در نوار غزه ادامه دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز