خبرگزاری کار ایران

اخراج بیش از ۱۳ هزار پناهجوی سوری از ترکیه در ماه نوامبر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۷۵۹

بیش از ۱۳ هزار پناهجوی سوری در ماه نوامبر به مناطق تحت کنترل عناصر وابسته به ترکیه در شمال سوریه منتقل شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از کرد پرس، منابع اداری در گذرگاه‌های مرزی شمال سوریه از استرداد بیش از ۱۳ هزار پناهجوی سوری در ماه نوامبر به مناطق تحت کنترل عناصر وابسته به ترکیه در شمال سوریه توسط مقامات ترکیه خبر دادند.

طق این گزارش، مقام های ترکیه بیش از ۱۳ هزار پناهجوی سوری از جمله زنان و کودکان را در ماه نوامبر از طریق سه گذرگاه مرزی «باب‌السلام»، «باب‌الهوی» و «گره ‌سپی» به مناطق تحت کنترل عناصر وابسته به ترکیه در شمال سوریه اخراج کرده‌اند.

نورس‌پرس نیز به نقل از منابع اداری در گذرگاه‌های «باب‌السلام»، «باب‌الهوی» و «گره‌سپی» اعلام کرد که مقام های ترکیه در ماه نوامبر ۱۳ هزار و ۳۰۰ پناهجوی سوری از جمله زنان و کودکان را از طریق این گذرگاه‌ها به اجبار از ترکیه اخراج کرده‌اند.

این منابع تاکید کردند که از این تعداد، ۴ هزار و ۳۰۰ پناهجو از طریق گذرگاه مرزی «گره‌سپی» در شمال رقه، ۴ هزار نفر از طریق گذرگاه «باب‌السلام» در شمال حلب و ۵ هزار تن از طریق گذرگاه «باب الهوی» در شمال ادلب به مناطق تحت کنترل عناصر وابسته به ترکیه اخراج شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز