خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۵۱

تهدید وزیر صهیونیست به ترور رهبران حماس، وقوع انفجار در یک پایگاه روسی در نزدیکی نیروگاه اتمی زاپوریژیا و استقرار ۲ جت جنگنده برای رهگیری هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در نزدیکی کریمه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، با تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار، تعداد شش نفر از صیادان بلوچ از زندان کشور سیشل آزاد شدند و از راه هوایی به کشور بازگشتند.

- دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برابر افزایش مقاومت در کرانه باختری و ناتوانی اسرائیل برای مقابله با آن اینگونه وانمود می کند که حوادث کرانه باختری، طرح و نقشه ایران است.

- دبیرکل مجمع گفت‌وگوی آسیا امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار کرد.

- ایالات متحده آمریکا در واکنش به افشای دیدار وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی، پیام شدید‌اللحنی به مقام‌های صهیونیست فرستاد.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو جت جنگنده را برای رهگیری یک هواپیمای بدون سرنشین ام‌کیو-۹ «ریپر» و یک فروند آر‌کیو-۴ «گلوبال هاوک» نیروی هوایی ایالات متحده در نزدیکی شبه جزیره کریمه مستقر کرده است.

- مرکز اطلاعات دفاعی اوکراین اعلام کرد که در نتیجه یک عملیات مقاومتی، انفجاری در یک پایگاه روسی در شهر اشغالی «انرودار» در نزدیکی نیروگاه اتمی زاپوریژیا رخ داد.

- وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی این رژیم، رهبران حماس را تهدید به ترور کرد.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برجام به عنوان پوسته‌ای توخالی یاد کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز