خبرگزاری کار ایران

یدیعوت احارونت:

اسرائیل ظرف چند ساعت درباره عملیات رفح یا توافق با حماس تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۵۱

یدیعوت احارونوت نوشت که رژیم صهیونیستی ظرف چند ساعت درباره حمله به رفح و یا توافق با حماس برای مبادله اسرا تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، روزنامه یدیعوت احارونوت امروز -سه‌شنبه- گزارش داد که ارزیابی ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که تل‌آویو ظرف چند ساعت درباره آغاز عملیات نظامی خود در شهر رفح یا توافق با حماس برای مبادله اسرا تصمیم‌گیری می‌کند.

این روزنامه نوشت:‌ «ارتش اسرائیل تخمین می‌زند که ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده، تصمیمی اتخاذ خواهد شد که پایان عملیات نظامی در نوار غزه خواهد بود و نتیجه آن یا معامله بر سر گروگان ها با حماس یا ورود ارتش به رفح است».

یدیعوت احارونوت افزود: «این ارزیابی در حالی صورت می‌گیرد که ایالات متحده از ترس مشکلات انسانی کار در این منطقه کوچک و پر جمعیت، مخالفت خود را با عملیات اسرائیل در رفح تشدید کرده است».

در ادمه این گزارش آمده است که مخالفت آمریکا با عملیات نظامی به رغم وعده‌های اسرائیل و ارائه طرح‌هایی برای تخلیه برخی از ساکنان به مجتمع‌های امن و خاص در مناطق خان یونس و المواصی در شمال رفح ادامه دارد‌.

این روزنامه همچنین نوشت: «حساسیت آمریکا نسبت به این اقدام بدتر شده است، نگرانی از این واقعیت ناشی می‌شود که هر حادثه‌ای در رفح منجر به کشته شدن فلسطینی‌ها در پاسخ‌های نامتناسب علیه اسرائیل می شود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز