خبرگزاری کار ایران

مدودوف:

آلمان به زودی رهبری اروپا را برای مدت طولانی از دست خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۳۴

معاون شورای امنیت روسیه تاکید کرد که آلمان به زودی رهبری سیاسی و اقتصادی خود را در اروپا از دست خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که معتقد است آلمان به زودی رهبری سیاسی و اقتصادی خود را در اروپا برای مدت طولانی به دلیل هزینه‌های تحریم علیه روسیه از دست خواهد داد.

مدودف تاکید کرد که آلمان پس از اعمال بسته‌های کشنده تحریم علیه روسیه باید خسارت هنگفت خود را محاسبه کند.

وی  تاکید کرد: «آلمان واردات سوخت از روسیه را کنار گذاشته است اما ایالات متحده، نروژ، هلند و کشورهای خاورمیانه آمادگی عرضه نفت و گاز به آلمان را با شرایط مطلوب ندارند».

مدودف گفت: «اکنون مشخص نیست که دفتر صدراعظم آلمان چگونه می خواهد به شهروندانش توضیح دهد که چگونه اقتصاد آلمان به این شکل رو به وخامت گذاشت».

وی تاکید کرد که دولت آلمان پس از اینکه تصمیم گرفت از همکاری با روسیه در بخش انرژی خودداری کند، نتوانست موتور جایگزینی برای توسعه این کشور پیدا کند.

مدودف ادامه داد: «با چنین سرعتی، آلمان به زودی موقعیت پیشرو خود را در عرصه های سیاسی و اقتصادی در اروپا برای مدت طولانی از دست خواهد داد و این به مفهوم فروپاشی کامل همه بدخواهان سیاسی است که می گفتند آلمانی ها می توانند بدون روسیه به راحتی زندگی کنند».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز