خبرگزاری کار ایران

ریابکوف:

واشنگتن سیاست خصمانه‌ای را علیه روسیه دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۷۲

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که واشنگتن سیاست تهاجمی را علیه کشورش دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه ایزوستیا، «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که چشم انداز ادامه گفت‌وگوهای راهبردی میان آمریکا و روسیه که از سوی واشنگتن قطع شده است، چندان روشن نیست.

ریابکوف گفت: «ارزیابی از چشم‌انداز گفت‌وگوی راهبردی با آمریکا به‌ویژه زمانی که آمریکایی‌ها آن را قطع کردند، با توجه به سیاست ضد روسی واشنگتن کاری بیهوده است».

این دیپلمات روس توضیح داد: «صادقانه می‌گویم، با توجه به سیاست خصمانه و تهاجمی واشنگتن در قبال روسیه، احتمال از سرگیری گفت‌وگو به هیچ وجه مشخص نیست. البته ما ما به دنبال برخی نشانه‌ها درباره از سرگیری گفت‌و‌گوها در موضوع سلاح‌های تهاجمی راهبردی هستیم، اما هنوز مشخص نیست چه چیزی پشت این ماجرا قرار دارد. مذاکرات به طور کلی از طریق رسانه‌ها انجام نمی‌شود».

وی افزود:‌ «دیدگاه روسیه نسبت به گفت‌و‌گو با ایالات متحده درباره ثبات استراتژیک بدون تغییر باقی می‌ماند».

ریابکوف در پایان گفت: «ایده ما ایجاد یک معادله امنیتی جدید است که تمام عوامل موثر بر ثبات استراتژیک را مورد توجه قرار دهد و برای همین منظور تلاش می‌کنیم تا هر نوع تسلیحات استراتژیک تهاجمی، دفاعی، هسته‌ای و غیرهسته‌ای را پوشش دهیم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز