خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گزارش‌های تأیید نشده از حمله راکتی به نزدیکی پایگاه آمریکا در دیرالزور/ مخالفت عمان با پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور/ تن دادن نخست‌وزیر فنلاند به آزمایش مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۴۲

گزارش‌های تأیید نشده از حمله راکتی به نزدیکی پایگاه آمریکا در دیرالزور، مخالفت عمان با پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور و تن دادن نخست‌وزیر فنلاند به آزمایش مواد مخدر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکایی با ارائه پیش‌نویس طرحی به سنا، خواستار دائمی شدن تحریم‌های حوزه انرژی علیه ایران که در سال ۱۹۹۶ اعمال شده بود، شدند.

- شبکه الجزیره طی گزارشی در خصوص احیای احتمالی توافق هسته‌ای، به نقل از چندین منبع آگاه گزارش داد که آمریکا به ایران برای فروش ۵۰ میلیون بشکه نفت طی ۱۲۰ روز تضمین خواهد داد.

- دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت که شاید آمریکا و اسرائیل بخواهند برخی مسائل را به توافق هسته‌ای با ایران ربط دهند، ولی ما چیزی نداریم که به توافق هسته‌ای ربط بدهیم.

-  رسانه‌های عبری‌زبان از مخالفت عمان با پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور خبر دادند.

- یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت که برخی گزارش‌ها در خصوص موافقت یا تمایل واشنگتن به امتیاز دادن به ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای، نادرست است.

- برخی منابع از اصابت راکت به نزدیکی پایگاه آمریکایی «کنیکو» در دیرالزور سوریه خبر دادند.

- یک مقام بلندپایه اروپایی که گفت که فرانسه به عنوان طرف حاضر در مذاکرات هسته‌ای، هرگونه فاش‌شدن متن نهایی توافق پیشنهادی اروپا برای احیای برجام را تکذیب می‌کند.

- نخست‌وزیر فنلاند، به دنبال انتشار ویدئویی که وی را در یک مهمانی نشان می‌داد، اعلام کرد که آزمایش مواد مخدر داده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز