خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد:

تحقیقات ارتش آمریکا درباره حمله یک نیروی خودی به پایگاهی در شمال سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۰۱۰

شبکه سی‌ان‌ان از تحقیقات ارتش آمریکا درباره حمله یکی از نیروهای این کشور به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، سه مقام دفاعی آمریکا گزارش دادند که ارتش این کشور در حال بررسی این موضوع است که آیا یک سرباز آمریکایی در حمله داخلی به یک پایگاه کوچک این کشور در شمال سوریه مواد منفجره را منفجر کرده است یا خیر.

به گزارش سی‌ان ان، یکی از این مقام ها تاکید کرد که فرد مظنون، دیگر در سوریه نیست، در حالی که حمله به پایگاه واقع در روستای «الخضراء» توسط اداره تحقیقات جنایی ارتش و دفتر تحقیقات ویژه نیروی هوایی در حال بررسی است اما هنوز کسی به متهم نشده است.

ارتش آمریکا روز گذشته -دوشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اداره تحقیقات جنایی ارتش و دفتر بازرسی امنیتی نیروی هوایی در حال انجام تحقیقات مشترک در مورد این حادثه هستند. یک مظنون احتمالی شناسایی شده است که یکی از نیروهای آمریکایی است».

این بیانیه می افزاید: «در این مرحله، صرفا ادعاهایی مطرح شده است. همه مظنونان تا زمانیکه در دادگاه مجرم شناخته نشوند، بی‌گناه فرض می شوند. تحقیقات در حال انجام است و ممکن است مدارک کافی برای شناسایی مجرم یا مجرمان ارائه نشود».

در ادامه تاکید شده است که شواهد کافی برای محکومیت در دادگاه وجود دارد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نخواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز