خبرگزاری کار ایران

حمله موشکی به پایگاه‌های ارتش آمریکا در بزرگ‌ترین میدان نفتی در شرق سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۷۰

منابع محلی از حمله موشکی به پایگاه‌های ارتش آمریکا در بزرگ‌ترین میدان نفتی واقع در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، میادین نفت و گاز مورد استفاده ارتش آمریکا به عنوان پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در شرق سوریه صبح امروز -چهارشنبه- مورد هدف موشکی قرار گرفت که خسارت‌های مادی فراوانی به بار آورد.

منابع محلی اعلام کردند که پایگاه‌‌های ارتش آمریکا مستقر در حومه شرقی دیرالزور بامداد امروز مورد حمله موشکی قرار گرفت و به دنبال آن نیروهای آمریکایی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند و هواپیماهای این کشور به طور گسترده در آسمان به پرواز درآمدن‌».

این منابع گفتند که صدای سلسله انفجارهایی در پایگاهی که ارتش آمریکا در میدان گاز طبیعی «کونیکو» و در نزدیکی میدان نفتی «الجفره» در حومه شمال شرقی دیرالزور تاسیس کرده است، شنیده شد.  

منابع مذکور تاکید کردند: «در پی وقوع انفجارهای مهیب در حومه شرقی دیرالزور یک حلقه امنیتی شدید در محورهای مختلف منطقه ایجاد شد و هواپیماهای جنگی و شناسایی آمریکا بر فراز منطقه در جست‌و‌جوی منبع پرتاب‌کننده موشک به طور گسترده به پرواز درآمدند».

این منابع افزودند: «حمله موشکی به نیروهای آمریکایی در میادین نفت و گاز منجر به خسارت ‌های مادی فراوانی در محل شد، اما امکان تعیین میزان تلفات انسانی احتمالی در صفوف ارتش آمریکا ممکن به دلیل تشدید محدودیت‌های امنیتی پس از حمله وجود نداشته است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز