خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سوء قصد ناکام به جان نخست‌وزیر لیبی/ ورود نیروهای نظامی آمریکا به رومانی/ گفت‌وگوی رئیس‌جمهوری آمریکا و پادشاه عربستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۸۴

سوء قصد ناکام به جان نخست‌وزیر لیبی، ورود نیروهای نظامی آمریکا به رومانی و گفت‌وگوی رئیس‌جمهوری آمریکا و پادشاه عربستان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  سخنگوی کاخ سفید با اشاره به از سرگیری مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که مذاکرات به نقطه حساسی رسیده است.

- نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد که نمایندگان روسیه و اتحادیه اروپا در مذاکرات مربوط به احیای توافق هسته‌ای با ایران خواستار تسریع روند آن و جست‌وجوی راه‌ها برای توسعه مسائل حل‌نشده هستند.

- نخست‌وزیر لیبی، بامداد امروز -پنجشنبه- از یک سوءقصد جان سالم به در برد.

- سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس و عضو کمیسیون روابط خارجه مجلس سنای آمریکا گفت که دولت این کشور مصمم به «تسلیم در برابر ایران» است.

- وزارت دفاع رومانی اعلام کرد که بخشی از یگان زرهی «استریکر» شامگاه چهارشنبه وارد این کشور شدند تا صورت تشدید بحران اوکراین، از مرزهای شرقی ناتو دفاع کنند.

- سناتور جمهوری‌خواه ایالت «تنسی» با انتقاد از رویکرد دولت آمریکا در قبال ایران، نسبت به امضای هرگونه توافق با این کشور هشدار داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا و پادشاه عربستان طی تماسی تلفنی درباره ایران و برنامه هسته‌ای این کشور گفت‌وگو کردند.

-کاخ سفید از سفر معاون رئیس‌جمهوری آمریکا به آلمان برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز