خبرگزاری کار ایران

بهترین روش برای مدیریت محبوب ترین شبکه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۴۹

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی این روزها است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال به طور ماهانه دارد. در واقع برندهای بسیاری از طریق این شبکه اجتماعی توانسته اند رونق پیدا کنند.

به وضوح روشن است که اینستاگرام تنها برای استفاده شخصی نیست و پلتفرم آن طوری طراحی شده که در کل دنیا نیز از آن استفاده می کنند و همچنین این امکان را فراهم کرده تا برند اشخاص مختلف در کل دنیا نیز شناخته شود.

معمولا کسب و کارها بهتر است در ابتدای شروع فعالیت خود و برای صرفه جویی در هزینه و خروجی بهتر، مدیریت اینستاگرام خود را به افراد یا شرکت های تخصصی بسپارند تا از همان اول برای پیشرفت راه درستی را در پیش گیرند.

شما نیز می توانید از طریق اینستاگرام محتواهای خود را در کل دنیا منتشر کنید و خدمات خودتان را جهانی کنید.

به طور میانگین افراد 7 ساعت در هفته وقت خود را در محیط اینستاگرام می گذرانند که این امر موجب می شود تا بتوانند محصولات جدید خود را معرفی کنند و با افراد مختلف، با استعدادهای مختلف در تعامل باشند و به صورت دوستانه فروش انجام دهند بدون اینکه فروش سختی داشته باشند.

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که این تعاریف بسیار ساده هم نیست زیرا نیاز به زمان ،هزینه، تبلیغات ، دانش و تخصص مورد نیاز دارد. که در ابتدا کار راحتی نیست بنابراین بهتر است تا برای مدیریت پیج اینستاگرام خود از افراد و یا شرکت های تخصصی استفاده کنید، تا روزانه به طور فعال روی تبلیغات و جذب فالورهای بیشتر برای پیج شما کار کنند.

مدیریت اینستاگرام را چه کسی می تواند انجام دهد

افرادی که مدیریت اینستاگرام را به عهده میگیرند در واقع به عنوان بخشی از یک تیم بازاریابی برای گسترش و شناخته شدن برند خاصی تلاش می کنند و یا عضوی از یک آژانس تبلیغاتی هستند.

 عموما اینگونه افراد با گشت و گذار در صفحات مختلف اینستاگرام و با استفاده از پست های منتشر شده و یا نظرات عموم مردم می توانند به تبلیغات و بهتر شدن پیج و تبلیغ یک برند بپردازند و همینطور از نقطه نظرات منفی و مثبت در بخش نظرات به نفع خود استفاده کنند و یا حتی نظرات مثبت را با کاربران خود به اشتراک بگذارند.

مدیران شبکه های اجتماعی می توانند کار تولید محتوا را به دیگر اعضای تیم خود محول کنند تا در وقتشان صرفه جویی شود. این یعنی داشتن یک تیم برای مدیریت اینستاگرام بهتر است زیرا هر فرد از اعضای تیم به صورت تخصصی بر روی قسمتی از آن کار می کند و نتیجه آن یک خروجی خوب با فالوورهای واقعی برای پیج شما می شود و همین امر برای برند و شناخته شدن کسب و کار شما موثر است.

وجود یک مدیر اینستاگرام می تواند به بهتر شدن کسب و کار شما نیز کمک کند. همین امر اهمیت وجود یک مدیر یا همکاری با یک مجموعه تخصصی برای پیج اینستاگرام را دو چندان می کند.

وظایف یک مدیر رسانه های اجتماعی

اکثر ادمین های شبکه های اجتماعی، از طریق اجرای استراتژی های لازم در پلت فرم رسانه ها بر تعاملات بین صاحبان اکانت ها و تعامل بین عموم مردم نظارت می کنند که این جزیی از وظایف آنها می باشد. اما به طور کلی از جمله وظایف آن ها شامل تجزیه و تحلیل داده ها و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و دیجیتال است.

مدیریت اینستاگرام و چند نکته کلیدی :

بهترین روش برای مدیریت محبوب ترین شبکه اجتماعی

مدیریت صفحات اینستاگرام با توجه به دانش و تخصص افراد حرفه ای انجام می شود که درحین مدیریت و برنامه ریزی هایشان باید چند نکته را در نظر داشته باشند:

  • استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی و توسعه کمپین های تبلیغاتی
  • تعامل با مشتریان و سایر افرادی که در ارتباط با کسب و کار مورد نظر در ارتباط هستند.
  • آگاهی از برندهای مختلف و سنجش رقبا
  • هماهنگی انتشار پست ها، استوری ها، هایلات ها و کاور پست ها
  • رسیدگی به شکل ظاهری صفحه اینستاگرام و انتخاب لوگوی مناسب
  • در نظر داشتن الگوریتم های اینستا
  • تولید محتوای جذاب مرتبط با حیطه کاری

مهارت ها و صلاحیت های لازم برای مدیریت اینستاگرام:

بهترین روش برای مدیریت محبوب ترین شبکه اجتماعی

  • خلاقیت
  • تولید تصاویر گرافیکی
  • مهارت در نوشتن و تولید محتوا
  • داشتن دانش سئو و درک بازاریابی
  • داشتن تجربه کافی در شبکه های اجتماعی
  • قدرت برنامه ریزی و زمان بندی مناسب
  • شناسایی و بررسی رقبا
  • تحلیل آماری
  • افزایش فالورهای بیشتر و هدفمند
  • اضافه کردن پست ها به اکسپلور
  • استفاده درست از هشتگ ها
  • ایجاد تعامل بین کاربران
  • تدوین استراتژی برای افزایش لایک و کامنت
  • قرار دادن استوری های جذاب

قرار داد بین ادمین و کارفرما به چه صورت است؟

با توجه به اینکه کارفرما پیج خود را به دست یک ادمین میسپارد در مقابل آن توقعاتی دارد که آنها را به صورت مکتوب نوشته و یک قرارداد تنظیم میکنند تا طبق آن قرارداد هر دو طرف عمل کنند.

مفادی که در قرارداد ذکر می شود شامل تنظیم پست و استوری ها، مسئولیت پذیری و ساعات انجام کار و حقوق دریافتی ادمین می باشد.

از جمله موارد مهمی که در قرارداد بین صاحب اکانت و ادمین بسته می شود این است که ادمین موارد امنیتی را رعایت کند و اطلاعات آن پیج را فاش نکند و اطلاعات صفحه مربوطه را به صورت محرمانه نگهداری کند و متعهد باشد که هیچ گونه سوء استفاده ای از اطلاعات نکند. حفظ موارد فوق یک اصل مهم در هر کسب وکاری می باشد که همه موارد گفته شده برای مدیریت یک پیج اینستاگرام توسط مجموعه مایا پینت رعایت می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز