خبرگزاری کار ایران

6 تاکتیک برای تولید محتوای با کیفیت برای مخاطبین

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۹۵

توجه داشته باشید تولید محتوایی که پاسخهای عمیقی را ارائه می دهد ، یک کارت قدرتمند برای کسب و کار شما است.

به گزارش ایلنا از رقابت های استارت آپی: یادداشتی از مهندس مسعود قاسمی رییس هیئت مدیره شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین در خصوص نحوه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

تولید محتوای باکیفیت، موثرترین راه برای بازاریابی یک تجارت است.

احتمالا این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توانم حجم مناسبی از محتوای ارزشمند و قابل ارئه تولید کنم؟ 

در اینجا چند تکنیک اثبات شده را بسیاری از آن استفاده می کنندرا با هم بررسی می کنیم:

1- نظارت بر شبکه های اجتماعی.

در تمامی مراحل از ذکر نام تجاری خود و یا نام شرکتتان غافل نشوید و حتی اگر سیگنال های ضعیفی میبینید و نشانه ها برای شما کافی نیست! به فرض مثال در موضوعات روز، اخبار و حتی ایده های مصرف کنندگان وارد شوید و اثری از نام خود بگذارید.

2- با مشتریان خود آشنا شوید.

مشتریان چیزی بیش از فقط آمار و ارقام جمعیتی هستند و تا می توانید دیتابیسی کامل از مشتریانتان داشته باشید، با آنها تعامل داشته باشید و برای آنها در ایام خاص زندگیشان تولید محتوای مناسب کنید و خودتان را با یک تولید محتوای خوی شریک لحظات خوش آنها بدانید.

یادداشت ها و تولید محتوای مناسب از خدمات به مشتری مانند اظهارات و شکایات منبع غنی الهام بخشی است که آنان را مرید شما می کند و برای جلب علاقه و جلب توجه آنها، به ذهن مشتری خود بروید.

6 تاکتیک برای تولید محتوای با کیفیت برای مخاطبین

3- از تولید محتوای رقبای خود مطلع شوید.

تجزیه و تحلیل رقابتی شاید قویترین شاخص کارایی در تولید محتوا باشد. با مشاهده آنچه در مورد مخاطب مشاغل رقبای خود می بینید، می توانید پیش بینی کنید مخاطبان شما دقیقا در تولید محتوا به دنبال چه چیزی هستند. شما به راحتی می توانید مروری بر عملکرد تولید محتوای رقبای خود داشته باشید و با این روش استراتژی های بازاریابی را برای محتوای خود بچینید و به راحتی نوسانگیری های تاثیر گزاری محتوا در شبکه های اجتماعی را بدست بیاورید.

4- برای تولید محتوا تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید.

کلمات کلیدی کسب و کار خود را در تواید محتوا بهینه کنید و چرا که عدم رعایت این نکات باعث می شود به صورت بسیار جدی به رتبه سایت و شبکه اجتماعی شما آسیب برسد. این بدان معنا نیست که شما باید از انجام تحقیقات در خصوص کلمات کلیدی در تولید محتوا دست بکشید. کلمات کلیدی نشان می دهد که مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند، پاسخ می دهند و به اشتراک می گذارند و در آن زمینه تولید محتوا کنید.

6 تاکتیک برای تولید محتوای با کیفیت برای مخاطبین

5- عناوین خود را در تولید محتوا آزمایش کنید.

توجه داشته باشید عنوان در یک تولید محتوا بسیار مهم و قابل تامل هست، پس باید از عنوان های کلیدی استفاده کنید و ذائقه مخاطبین را درگیر کنید تا بازخورد بیشتری بگیرید.

6- محتوای تولیدی و بررسی های انجام شده توسط دیگران را بخوانید.

در سال گذشته بیش از 100 میلیون پست در جهان به تحلیل مسایل اجتماعی پرداخته بودند، یافته ها در گزارش های تحلیلی برای یک نوشتن و تولید یک محتوای مناسب بسیار ارزشمند می باشد و ممکن است این محتوا با آمار های مناسب و واقعی رشد بالایی را برای شبکه اجتماعی به همراه بیاورد.

تا به اینجا یافته ایم که:

تولید محتوای طولانی تر و اما اصولی محبوبیت بیشتری را به همراه دارد!

استفاده از تصاویر در یک محتوا عملا اجباری است و باید از تصاویر مناسب استفاده کرد!

تولید محتوایی که ارزش عاطفی بیشتری داشته باشد بازخورد بالاتر و موثر تری را به همراه خواهد داشت.

در نظر داشته باشید درتولید محتوای مناسب باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • شرح مختصر و توصیف متا
  • زیر عناوین حاوی کلمات کلیدی و انواع آن
  • پیوند به صفحات داخلی دیگر (برای طولانی تر نگه داشتن بازدید کنندگان در سایت)
  • پیوندهای برون مرزی (به سایتهای معتبر)
  • استفاده از تصاویر مرتبط

توجه داشته باشید که:

  • افزودن سایر رسانه های تصویری ، مانند فیلم ها و نمایش اسلایدها در تولید محتوا ضروری نیست ، اما باعث افزایش علاقه و افزایش ارزش اشتراک پست های شما می شود.
  • هیچ راهی برای پیش بینی میزان توجه مخاطبین شما به محتوای شما وجود ندارد ، اما شما با یک رویکرد دانش محور شانس بسیار بهتری برای جلب توجه دارید. اگر به طور مداوم به تولید محتوا روی آورید و پست های منظم و دارای اطلاعات و بینش مناسب بگزارید مخاطبین شما رشد خواهند کرد البته در نظر داشته باشید ممکن است در ابتدا صبر زیادی را لازم داشته باشد و این حرکت بسیار کند باشد.
  • در واقع محتوا مارک شما است. آنچه تولید می کنید باعث ایجاد علاقه مشتری به شرکت شما می شود و طرفداران شما را ترغیب می کند تا طرفداران برند شوند. ترفند این است که یک کتابخانه دقیق از مطالب آگاه و آموزنده و مبتنی بر مباحث مورد علاقه که افراد در جستجوی آن هستند بسازید و آن را به روشی قابل فهم ارائه دهید سپس آن را با استفاده از گرافیک و چیزهایی که به نظر می رسد زیبا کنید.

دانش، ارائه و ارتقاء این چیزی است که باعث ایجاد محتوای عالی می شود.

اکنون که این موارد را برای تولید محتوا با هم دنبال کردیم به نظر شما تحقیق در مورد مباحث و توسعه محتوا از چه روشهایی استفاده شود بهتر خواهد بود؟؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز