خبرگزاری کار ایران

پادشاهی به نام محتوا!

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۴۸۰

محتوا پادشاه است! این جمله 3 حرفی را بارها توسط مشاوران شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین به مخاطبینی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، فیس بوک وبسایت و اپلیکیشن ها بوده اند، گفته ایم و تاکید بر تولید محتوای مناسب داشته ایم.

به گزارش ایلنا، در متن زیر به واکاوی و بررسی نقش محتوا در توسعه کسب و کارها در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و وبسایت توسط مهندس مهدی قاسمی مدیرعامل شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین می پردازیم.

حدود 23 سال پیش آقای بیل گیتس در وبلاگ شخصی اش در سایت ماکروسافت اعلام کرد "محتوا پادشاه است"

محتوا پادشاه است! این جمله 3 حرفی را بارها توسط مشاوران شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین به مخاطبینی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، فیس بوک وبسایت و اپلیکیشن ها بوده اند گفته ایم و تاکید بر تولید محتوای مناسب داشته ایم.

قبل از شروع این به دوستانی که در حال مطالعه ی این گزارش هستند پیشنهاد می کنم که با دقت و هوشمندانه دنبال کنند چرا که حاصل تلاش و تجربیات من و همکارانم در کلینیک کسب و کار، شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین می باشد.

پادشاهی به نام محتوا!

ابتدا قصد دارم دلایلی را که سبب می شود بگوییم محتوا پادشاه است را کوتاه بیان کنم:

یکی از مهمترین مسائل برای سئو بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است:

محتوایی که تولیدی و با کیفیت باشند در رشد سئو سایت بسیار هائز اهمیت است و گوگل ارزش خاص و رتبه بالایی به این دسته از وبسایت ها می دهد، وبسایت هایی که با انتشار مطالب آموزشی، مقالات علمی و هرگونه تولید محتوای با کیفیت را درون خود دارند از نظر گوگل ارزشمند و غنی است.

ایجاد ارتباط و تعامل با مخاطبین

برای ایجاد یک ارتباط قوی و خوب با مشتریان و مخاطبین می توانیم از محتوا استفاده کنیم و این محتواست که حلقه ی وصل کسب و کار با مشتریان در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها است و توجه داشته باشید حتما نباید محتوا توضیح درباره کسب و کار شما باشد و این محتوا می تواند آموزش هایی در خصوص کسب و کاری شما باشد و حتما پیشنهاد می کنیم از مشاوره های رایگان تولید محتوای شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین استفاده کنید تا مطالبی غنی و پر بازده داشته باشید.

افزایش فروش و بازدهی با یک تولید محتوای خوب

یک محتوای خوب می تواند حس و ارتباط قوی و خوبی بین شما و مخاطبین خود ایجاد کند که این حس سبب رشد و ارتقاع کسب و کار و برند شما خواهد بود به گونه ای که مشتریان، کسب و کار را برای خودشان می بینند و به آن اعتماد می کنند، برای نگارش یک محتوای خوب حتما از کارشناسانی که در این حوزه فعالیت دارند مشاوره بگیرید، یکی از شرکت هایی که تاکنون 5 مقام کشوری در تولید محتوا داشته شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین می باشد که صاحبین کسب و کار به رایگان می توانند از خدمات مشاوره ی تولید محتوا و ادمین اینستاگرام آنها استفاده کنند.

معرفی و افزایش ارزش محصولات و خدمات با یک محتوای مناسب

محتوا معجزه می کند! یادتان باشد محتوا می تواند بسیار نامحصوص به یک کالا و خدمات ارزش بدهد و آن را بالا ببرد پس از این معجزه به راحتی نباید گذشت! وقتی شما با استفاده از تولید محتوا این مسئله را بیان می کنید که توانسته اید با مثلا فلان خدمات مشکل خودتان را حل کنید، به طور کاملا نامحسوس برای آن محصول تبلیغ اثر گذار انجام داده اید و بر روی ذهن مخاطب خواهد نشست.

افزایش مخاطب و ترافیک مشتریان

تجسم کنید یک مکانیک خودرو هستید و در مورد مشکلات و سرویس های ماهانه خودرو مطلب آموزشی می گذارید! این تولید محتوای شما سبب می شود به صورت ناخوداگاه مخاطبین بسیاری به سمت پیج و یا وبسایت شما سرازیر شوند و اگر این محتوا کیفیت کافی را داشته باشد و اصول بازاریابی را رعایت کرده باشید به سادگی می توانید مشتریان خوبی جذب کنید و به درآمد بالا برسید.

شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین در سال های فعالیت خود توانسته بیش از 5 مقام کشوری در حوزه تولید محتوا را کسب کند و در این زمینه با داشتن تیمی قوی و نیرومند برای تولید محتوای متنی و تصویری اولین نیست اما برترین های کشوری می باشد.

یکی از دپارتمان های این شرکت که در زمینه کسب و کار فعالیت دارد دارای نیروهای متخصص و قوی در حوزه های تولید محتوای متنی، گرافیکی، تیزر و موشن گرافیک است که علاقمندان می توانند نمونه کارهای ما را در وبسایت www.OPAC.ir مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز