خبرگزاری کار ایران

چطور با فروش آنلاین کسب و کارمان را در دوران کرونا بیمه کنیم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۳۶

طبق گزارش مرکز آمار فعالیت 41.7 درصد از کسب و کارها در دوران کرونا متوقف شده و موجب گسترش بیکاری وسیعی شده است که آثار مخرب آن تا سالها باقی خواهد ماند .

بسیاری از کسب و کارها هم اکنون در حال جنگیدن برای حفظ بقای خود هستند و در این بین به دنبال راهی بر بقای خود می گردند . طبق نظر کارشناسان اگر کسب و کارها بیش از این اقدام به دیجیتالی کردن خود نکنند و فروش و معرفی خود را از طریق فضای آنلاین انجام ندهند محکوم به نابودی خواهند بود .

آژانس ارتباطات خلاق رویانو بعنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا توانسته سهم بسزایی در حفظ و ارتقا کسب و کارها در دوران کرونا داشته باشد .

خدمات آژانس ارتباطات خلاق رویانو بر دو محور زیر تقسیم بندی می شود :

1 -دیجیتال مارکتینگ شامل : طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، سئو و تولید محتوای متنی ، خدمات گوگل و مدیریت اینستاگرام

2 – تولید محتوا شامل : انیمیشن ،طراحی موشن گرافیک ، تیزرهای تبلیغاتی ، عکاسی صنعتی ، تولید محتوا شبکه های اجتماعی

به گزارش دپارتمان دیجیتال مارکتینگ رویانو ، در دنیای دیجیتال دیگر شما نیازی به هزینه فضای کار ، نیروهای متعدد ، انواع هزینه های مالیاتی ، هزینه جاری و هزنیه های حمل و نقل ندارید از طرفی می توانید با استفاده از قابلیت های اتوماسیون ، آمارگیری و آنالیز دنیای دیجیتال مارکتینگ به خوبی کسب و کار خود را مدیریت و هزینه های سربار را کاهش دهید .

فروش آنلاین بر دو بخش نرم افزاری و تبلیغات و معرفی استوار است . در بخش نرم افزاری شما دیگر نیازی به نیروهای فروش ، بازاریابی ، حسابداری و .... ندارید و همه این امور با یک سایت ساده قابل انجام است از طرفی در زمینه معرفی کسب و کار خود ، شما دیگر نیازی به تبلیغات پر هزینه بیلبوردی که فاقد قابلیت رصد مخاطب هستند  ندارید .

رویانو با ارائه فروشگاه های آنلاین در بستر سایت و اپلیکیشن مطابق بر آخرین متدهای سئو و شاخصه های گرافیک اختصاصی UI و طراحی تجربه کاربری UX و همچنین با با 30 قابلیت کاربردی چون تعریف کد تخفیف ، محصولات متغیر ، چت آنلاین ، جستجوی پیشرفته محصولات و ... می باشد که می تواند فروش آنلاین را شما تضمین و شما را در فراتر از هر محدودیت جغرافیایی به یک فروش چند برابری برساند .

یکی از خلاقانه ترین طرح های دیجیتال مارکتینگ تیم رویانو ارائه فروشگاه های اینترنتی با تکنولوژی PWA می باشد . در این طرح شما با یکبار هزینه یک سایت فروش اینترنتی و دو نسخه  اپلیکیشن اندروید و آی او اس (IOS) از آن با یک چهارم قیمت معمول دریافت می کنید . تا قبل از این معمولا فروشگاه های اینترنتی در قالب وب سایت کار خود را شروع میکردند و پس از پرداخت هزینه های بالا اقدام به طراحی اپلیکیشن می کردند که موجب افزایش هزینه ها ، وجود دیتابیس های متفاوت برای سایت و اپلیکیشن و سردرگمی و پیچیدگی میشد . اپلیکیشن هایی که با این تکنولوژی طراحی می شوند دارای قابلیت های متنوع و کاربردی چون سیستم Cashing و Push Notification هستند . در قابلیت پوش نوتیفیکیشن شما می توانید یک ارتباط دائم با مشتری برقرار کنید و پیام هایی چون اعلام موجودی ، تخفیف ، ..... را بدون هزینه بر روی موبایل مشتریان را برسانید .

همچنین یکی از مشکلاتی که اکثر فروشگاه های اینترنتی به آن برخورد میکنند ضعف در تولید محتوا چه محتوای محصول ، مقالات و محتوای ویدیویی آموزشی و تبلیغاتی است . همه ما می دانیم محتوای هدفمند و موثر چه تاثیر زیادی در نرخ تبدیل مخاطب به مشتری و وفادارسازی آن دارد و اینجاست که تیم تولید محتوای رویانو به یاری فروشگاه های اینترنتی می آید و بر اساس استراتژی تولید محتوا آن اقدام به ارائه انواع محتوا ویژه سایت و اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی آن می نماید . جهت نشان دادن اهمیت محتوا کافیست سایت دیجی کالا را به یاد بیاورید که بزرگترین مزیت آن محتواهای سودمندش است و همه ما قبل از خرید یک کالای دیجیتال محتواهای متنی و ویدیویی نقد و بررسی آن محصول را در دیجی کالا می خوانیم ! شما نیز برای دیجی کالا شدن کافیست مانند دیجی کالا عمل کنید و اهمیت زیادی به محتوای خود نشان دهید ! چیزی که شاید به تنهایی از پس آن برنیایید ولی می توانید آن را از تیم تولید محتوا رویانو درخواست کنید.

در پایان باید بر اهمیت دیجیتال مارکتینگ و لزوم کسب و کارها بر معرفی یا فروش خود در بستر دیجیتال دوباره اشاره کنیم امری که نه یک انتخاب بلکه امروزه یک اجبار برای همه کسب و کارهاست . اگر میخواهید کسب و کار خود را در برابر مشکلات مختلفی چون کرونا ، تعطیلی ، کسادی بازار ، از دست رفتن مشتریان ، هزینه های سنگین تبلیغات ، افرایش هزینه های جاری و ... بیمه کنید تنها راه پیش روی شما راه اندازی بستر فروش آنلاین است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز