خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت چه تاثیری بر کسب و کار ما می گذارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۴۱

امروزه با توجه به گسترش اینترنت، همه افراد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت جستجو می کنند و به دلیل استفاده آسان، اغلب خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. پس طراحی سایت، می تواند صاحبان کسب و کار را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

طراحی سایت حرفه ای یکی از نیازهای اساسی برای هر کسب و کاری است تا بتوانند به راحتی در سطح جهانی دیده شوند.

امروزه با توجه به گسترش اینترنت، همه افراد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت جستجو می کنند و به دلیل استفاده آسان، اغلب خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. پس طراحی سایت، می تواند صاحبان کسب و کار را در رسیدن به اهداف خود یاری کند. با داشتن یک سایت مناسب، سریعتر می توان به نتیجه دلخواه خود رسید. با توسعه دنیای اینترنتی و افزایش کاربران اینترنتی، حضور در این حوزه به یک نیاز ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده است.

آیا طراحی سایت همان برنامه نویسی سایت است؟

برخی از افراد تازه کار دچار خطا می شوند و طراحی سایت را با برنامه نویسی اشتباه می گیرند. در صورتی که این دو مفهوم با هم تفاوت دارند و نباید به جای هم استفاده شوند. طراحی وب به مجموعه اموری گفته می شود که با انجام آن زیبایی ظاهری سایت ایجاد می شود.

در حقیقت هر آن چیزی که کاربر با آن روبه رو می شود و آن‌ را در صفحه نمایشگر خود مشاهده می کنید، نتیجه طراحی وب و کار طراح وب است. در حقیقت کار اصلی یک طراح وب، طراحی آن چیزی است که کاربران با آن به شکل مستقیم در ارتباط بوده و آن‌ را در صفحه نمایشگر خود می بینند. اما برنامه نویسی وب تفاوت دارد. یک برنامه نویس وب کسی است که کدهایی را می نویسد که کاربر نمی تواند آن ‌ها را مشاهده کند و آن کدها به طور مستقیم بر روی ظاهر سایت اثری ندارند و در پشت صحنه اجرا می گردند، به عنوان مثال مقاله ها را از پایگاه داده یا دیتابیس در پشت صحنه می گیرند و به کاربر ارائه می کنند.

وظایف طراح سایت

طراح سایت یا به اصطلاح Front End Designer کسی است که با بهره گیری از فناوری های گوناگون (مانند HTML – CSS – JavaScript و غیره ) ظاهر یک سایت را طراحی نموده و کدنویسی را انجام نمی دهد.

زبان های طراحی سایت

یک طراح سایت برای طراحی صفحات سایت از فناوری ها و زبان های برنامه نویسی گوناگونی بهره می گیرد. یک طراح سایت، برای اینکه بتواند یک صفحه وب را طراحی نماید، از تکنولوژی های زیر بهره می گیرد:

  • HTML  یا HTML5))
  • CSS  یا  CSS3))
  • JavaScript

برای طراحی سایت به برخی امکانات نیاز داریم، اما این ابزار، پیچیده نیستند. حداقل امکاناتی که برای طراحی سایت نیاز داریم شامل موارد زیر می شود:

  • یک محیطی که بتوانیم در آن کدنویسی کنیم. این محیط می تواند Notepad ویندوز باشد و یا یک Text Editor یا IDE حرفه‌ای تر( مانند  phpStorm))
  • یک مرورگر اینترنتی (Browser) که بتوانیم کدهای نوشته شده را از طریق آن اجرا نماییم (مانند گوگل کروم، فایر فاکس و غیره)

طراحی سایت چه تاثیری  بر کسب و کار  ما می گذارد؟

طراحی سایت چه ضرورتی دارد؟

در دوره کنونی، با حضور تقریبا همه کسب و کارها در دنیای وب، محقق کردن نیازها از طریق طراحی سایت به آسانی و در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. این که کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ، اهمیتی ندارد، آن چه که مهم است داشتن یک سایت متناسب با زمینه کاری شما است. بنابراین کاربران کلمات کلیدی همانند را جستجو نموده و به سایت شما سوق داده می شوند و در نهایت سودآوری و موفقیت کاری زیادی را برای شما در طراحی سایت به همراه خواهند داشت.  سایت ها ابزارهای مناسبی جهت رسیدن به پاسخ سوالات و نیازهای روزانه هستند. سایت ها در هر مکانی و در هر ساعت از شبانه روز با اطلاعات فراوان در اختیار افراد قرار دارند. از این رو با داشتن یک سایت به راحتی خدمات و محصولات خود را به تمام کسانی که در سراسر دنیا به اینترنت دسترسی داشته باشند، معرفی خواهید کرد.

امکانات موجود در طراحی سایت

همان طور که در سایت های مختلف مشاهده کرده اید، همه سایت ها دارای امکاناتی هستند تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و با مدیران آن ارتباط برقرار نمایند. از جمله امکاناتی که یک سایت باید داشته باشد، شامل موارد زیر است:

  • قابلیت ثبت رزومه کاری در سایت
  • قابلیت ارائه پیوند های سایت در طراحی سایت
  • قابلیت درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در سایت
  • قابلیت درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت
  • قابلیت مدیریت کاربران در طراحی سایت
  • قابلیت اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی سایت
  • قابلیت ارائه سوالات متداول در طراحی سایت
  • قابلیت ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت
  • قابلیت نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت
  • قابلیت پرسش و پاسخ در طراحی سایت
  • قابلیت ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در سایت
  • قابلیت عضویت کاربران در سایت

جمع بندی

طراحی سایت یکی از پربازده ترین ابزارها برای حضور و فعالیت در دنیای وب است. اگر تا به امروز به داشتن یک سایت در عرصه کاری خود اقدام نکرده اید، زمان را غنیمت شمارید. چون ارزش و اعتبار کاری شما در گرو بهره مندی از یک طراحی سایت حرفه ای است. برای داشتن یک سایت حرفه ای می توان از یک شرکت حرفه ای طراحی سایت کمک گرفت. شرکت ایران سایت، نخستین شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در ایران است. این شرکت 22 سال سابقه فعالیت داشته و توانسته انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی، خدماتی و غیره را طراحی نماید. شرکت ایران سایت کارنامه درخشانی را با توجه به رضایت مشتریان خود دارد. اگر می خواهید در زمینه فعالیت خود بدرخشید، کافی است طراحی سایت خود را به ایران سایت بسپارید. برای تحقق این امر به سایت این شرکت به نشانی iransite.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز