خبرگزاری کار ایران

چگونه برای انتخابات مجلس تولید محتوا کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۲۵۱

امروزه با دیجیتالی شدن زندگی ها و دسترسی سریع و راحت به اینترنت توسط هر سن و جنسیت و قشری باعث شده که محتوای سایت ها بیش تر از قبل مورد توجه قرار بگیرد و اکثریت به فکر این هستند که تولید محتوا سایتشان را دست اشخاص کار بلد بدهند این موضوع در همه زمینه ها از جمله سیاست هم صدق می کند.

به گزارش ایلنا یادداشتی از مهندس مهدی قاسمی مدیرعامل شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین در خصوص نحوه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

در انتخابات مجلس اگر کاندیداها فعالیت های خودشان را توسط یک تیم حرفه ای تولید محتوا که تجربه فعالیت محتوای سیاسی دارد رسانه ای کنند بیشتر با مردم در ارتباط خواهند بود و در نتیجه شانس بیشتری هم دارند این یک مثال خیلی ساده و قابل فهم از تولید محتوا انتخاباتی بود.

قطعا نحوه تبلیغات انتخاباتی و تولید محتوای انتخابات نیازمند دانش این چنینی است که می توان با مشاوره هایی تخصصی در این زمینه بسیار کارآمد و قوی پیش رفت.

حال نیز به بررسی عمیق تر میپردازیم:

  • کیفیت در محتوا

محتوایی که در دسترس کاربران قرار می گیرد باید با کیفیت همراه باشد و همچنینن کاربردی نیز باشد!

اصل اول یک محتوای با کیفیت این است محتوا استراتژیک باشد و برنامه خاصی را دنبال کند.

برای تولید محتوای با کیفیت باید طرح و نقشه قبلی داشت. تنها 44 درصد از بازاریابان برای تولید محتوای خود برنامه ریزی دارند و انتخابات نیز نوعی بازاریابی برای جذب بیشتر رای است، اگر شما به طور دقیق ندانید که برای چه کسی محتوا را می نویسید و یا اینکه چگونه بنویسد و با همین بی اطلاعی و سردرگمی اقدام به تولید محتوا کنید عملا وقت خود را صرف محتوایی کرده اید که خواننده را جذب خود نخواهد کرد. بهتر است به جای این که توده ای از موضوعات مختلف در ذهن خود بپرورانید، یک یادداشت از راهکارهای مختلفی که می توان با آنها تولید محتوای مفید داشته باشید تهیه کنید مثلا:

نوع محتوایی که مخاطبان من بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند:

هر نماینده مسئول بررسی مشکلات مردم و برطرف کردن آن است و این بسیار قابل اهمیت است که پس از بررسی و تدابیر در رابطه با آن مشکل، آن را به درستی در فضای رسانه بازنشر دهد و مقالات و محتوای قابل تاملی در رابطه با آن تولید کند حال می تواند به صورت انیمیشن باشد، می تواند به صورت ویدئو تبلیغاتی باشد و یا به صورت محتوای متنی، و باید بدانیم که تمامی مسائل ذکر شده نیاز به یک شخص و یا یک تیم که مسلط بر تولید محتوای سیاسی است دارد که محتوا را با کیفیت و استراتژیک تولید کنند.

چگونه برای انتخابات مجلس تولید محتوا کنیم

 مورد بعدی پیدا کردن ایده های جدید و جذاب برای موضوع محتوا:

یکی از چالش های تیم تولید محتوا یافتن ایده های جدید برای موضوع محتواهای آینده است. بهتر است اول هر ماه از همکاران خود بخواهید با توجه به نیازها، چالش ها و مشکلاتی که مخاطبان در گذشته داشته اند ایده های جدید برای تولید محتوای سیاسی آینده به شما ارائه دهند. کسانی که بیشتر از همه با مخاطبان در ارتباط هستند بیشترین ایده ها را می توانند خلق کنند. اگر موضوعات داغی در کسب و کار شما و یا در شهر شما رخ داد همیشه آنها را در اولویت موضوعات و ایده های دیگر قرار دهید.

2 مورد از عواملی که تیم تولید محتوا برآن تسلط دارند را ذکر نمودیم به همین ترتیب موارد و ریزه کاری های دیگری هم وجود دارد مخصوصا در بخش تولید محتوای سیاسی این مسائل بیشتر و ریز تر می شود که اصلا نباید آنهارا دست کم گرفت چراکه بیشتر زمان مردم در فضای مجازی و دنبال کردن این محتواها میگذرد.

به شما نمایندگان و کاندیداهای محترم، صاحبین کسب و کار پر تلاش و فعالین در عرصه ی دیجیتال توصیه می کنیم که از خدمات و مشاوره های کلینیک کسب و کار گروه طراحان ایده پرداز کاسپین بهرمند شوید و حساب شده و دقیق در فضای مجازی گام بردارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز