خبرگزاری کار ایران

نفت ۱۰۶.۵۸ دلار معامله شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۴۹

با تجدید نگرانی‌ها در مورد بروز اختلال در عرضه نفت، قیمت نفت در معاملات امروز از کمترین رقم در ۳ ماه گذشته فاصله گرفت و در نزدیکی ۱۰۷ دلار در هر بشکه فروخته شد.

قیمت نفت در معاملات امروز اندکی کاهش یافت اما بروز نگرانی دوباره در مورد اختلال در عرضه نفت در بازارهای جهانی، مانع از کاهش بیشتر آن شد و هر بشکه نفت ۱۰۶.۵۸ دلار فروخته شد.

به گزارش ایلنا، با تجدید نگرانی‌ها در مورد بروز اختلال در عرضه نفت، قیمت نفت در معاملات امروز از کمترین رقم در ۳ ماه گذشته فاصله گرفت و در نزدیکی ۱۰۷ دلار در هر بشکه فروخته شد.

بر اساس این گزارش، احتمال اختلال مجدد در عرضه نفت، مانع از کاهش بیشتر قیمت شده است.

نفت برنت، روز جمعه ۲.۰۱ دلار کاهش یافت و به ۱۰۶.۶۶ دلار در هر بشکه رسید که کمترین قیمت برای آخر هفته از ۷ آوریل به شمار می‌رود. قیمت این نوع نفت هفته گذشته ۳.۶ درصد کاهش یافت و که شدیدترین کاهش هفته‌ای از اوایل ژانویه محسوب می‌شود.

نفت خام آمریکا نیز با کاهش ۲.۱۰ دلاری در روز جمعه، هفته گذشته را با ۱۰۰.۸۳ دلار در هر بشکه به پایان برد که کمترین قیمت از ۱۲ ماه می به شمار می‌رود.

به نوشته رویترز، اما بازار نفت، این هفته در میان خشونت‌های جدید و ادامه‌دار لیبی و عراق و همچنین نگرانی‌ها در مورد عدم تحقق یک توافق جامع میان تهران و غرب، می‌تواند شاهد یک بازگشت قوی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز