خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش:

پژوهشگران خوب در آموزش و پرورش کم داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۴

استفاده از پژوهشگران برجسته که متد و روش پژوهش را می‌دانند در پژوهشگاه آموزش و پرورش یک ضرورت است /

ایلنا: ‌رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش یکی از موانع کارهای پژوهشی آموزش و پرورش را نبود پژوهشگر خوب دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محی‌الدین بهرام محمدیان " صبح سه شنبه در مراسم آغاز هفته پژوهش که در سالن سینما فلسطین برگزار شد با بیان این مطلب، گفت: یکی از موانع کاربست تحقیقات این است که پژوهشگران خوب در آموزش و پرورش کم داریم باید تلاش کنیم تا تفکر پژوهشی را در جامعه ترویج کنیم همچنین دانش آموزان را به صورت پژوهشگر تربیت کنیم.

وی تصریح کرد: اکتفا کردن پژوهشگران تنها به پژوهشگاه آموزش و پرورش ما را غنی نمی‌کند بلکه باید تمامی پژوهشگران در یک تعامل دو سویه و مناسب تبادل افکار کنند.

محمدیان با تاکید براینکه تحقیقات و پژوهش‌های آموزش و پرورش باید مشتری مدار باشد تا مخاطب را جذب کند، افزود: اگر می‌خواهیم پژوهش‌ها اثربخش باشد باید به تکالیف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه توجه کنیم و از هم‌اکنون اولویت‌هایمان را برای برنامه ششم توسعه مشخص کنیم.

به گفته وی استفاده از پژوهشگران برجسته که متد و روش پژوهش را می‌دانند در پژوهشگاه آموزش و پرورش یک ضرورت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز