خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

پرداخت بیش از 638 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک توسعه تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۱۷

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز، گفت: طی یکسال اخیر در راستای قانون جوانی جمعیت، بیش از 638 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در قالب 606 فقره پرونده اعتباری در حمایت از ازدواج جوانان که ازدواج کرده و خانواده هایی که صاحب فرزند شده، پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی غیاثی با اشاره به حمایت همه جانبه بانک از سیاست‌های اتخاذی در زمینه ازدواج و قانون جوانی جمعیت اظهار داشت:  از ابتدای خرداد 1401 تاکنون بیش از 606 فقره پرونده اعتباری قرض الحسنه با اعتبار بیش از 638 میلیارد ریال  به مشمولین دریافت تسهیلات ازدواج و فرندآوری پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه دوره قبل حاکی از افزایش 1.5 برابری عملکرد بانک در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و بیش از 5 برابری در زمینه پرداخت تسهیلات فرزندآوری است.

غیاثی افزود: بانک توسعه تعاون علاوه بر حمایت از بخش تولید، تعاونی و صنعت جامعه با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سطح تولید همواره پشتیبان سایر اقشار جامعه بوده و در کلیه جوانب حمایتی اعم از پرداخت تسهیلات عمومی و خرد، ازدواج، اشتغال، فرزندآوری و ... پیشگام بوده که در این راستا شاهد افزایش بیش از 5 برابری پرداخت تسهیلات فرزندآوری و قانون جوانی جمعیت و 1.5 برابری تسهیلات ازدواج است.

وی افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را در زمره سیاستهای حمایتی بانک در زمینه حمایت از اقشار جامعه و توانمند سازی شهروندان دانسته و تصریح کرد: افزایش سطح رفاه خانوارها و کاهش دغدغه جوانان جهت ازدواج و فرزندآوری، از مهمترین اولویت های بانک در این زمینه میباشد که امیدواریم با اتخاذ سیاست های صحیح و حمایتی، گامی بلند برای رشد جامعه در این حوزه برداریم. 

غیاثی همچنین سیاست های آتی بانک در این حوزه را افزایش پرداخت تسهیلات حمایتی ازدواج، فرزندآوری و اشتغال اعلام و اذعان کرد: بانک توسعه تعاون همزمان با حمایت از بخشهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار، افزایش پرداخت تسهیلات حمایتی قرض الحسنه را نیز در دستور کار قرار داده و با بهره گیری از پرسنل و کارشناسان مجرب بروکراسی اداری را کاهش داده و ایجاد رضایت حداکثری نزد شهروندان  را مدنظر داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز