خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

طی سال جاری مبلغ 10هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون پرداخت شد/تسهیلات مشاغل خانگی تا پایان سال ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۵۳

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز از کل تسهیلات پرداختی سال جاری به مبلغ 10هزار و 200 میلیارد ریال در قالب 3312 فقره پرونده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، علی غیاثی امروز در نشست خبری با اشاره به عملکرد یکسال اخیر شعب بانک توسعه تعاون در استان البرز، اظهار داشت: کل تسهیلات پرداختی این بانک از ابتدای سال تا 24 بهمن ماه در قالب 3312 فقره پرونده، مبلغ 10هزار و 200 میلیارد ریال بود که از این میزان 246 پرونده به مبلغ 6هزار و 918 میلیارد ریال مربوط به اشخاص حقوقی، شرکت‌های تعاونی، تولیدی، خدماتی و بازرگانی است.

وی با اشاره به 98 درخواست وام قرض الحسنه ضروری به مبلغ 21 میلیارد ریال، افزود: 366 فقره پرونده به مبلغ 3هزار و 282 میلیارد ریال از تسهیلات سال جاری مربوط به اشخاص حقیقی است که شامل تسهیلات قرض الحسنه، حمایتی و خدماتی بانک توسعه تعاون در استان البرز است. 

غیاثی از پرداخت تسهیلاتِ کمک هزینه برای فرزند آوری، ازدواج و مسکن خانوار متقاضی در البرز نیز خبر داد و گفت: در این بخش300 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 422 فقره پرونده به شهروندان البرزی پرداخت شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز با عنوان اینکه نهادهای حمایتی نیز برای مددجویان خود تسهیلات دریافت کردند، ادامه داد: در این بخش به کمیته امداد با 270 پرونده، مبلغ 250 میلیارد ریال و به سازمان بهزیستی با 165 فقره پرونده به مبلغ 165 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: در راستای کمک به اشتغالزایی استان برای تسهیلات مشاغل خانگی با در خواست 160 متقاضی به مبلغ 90 میلیارد ریال موافقت شد. این تسهیلات ادامه دارد و تا پایان سال شاهد افرایش چشمگیر پرداختی ها در حوزه فوق خواهیم بود.

مدیر بانک توسعه تعاون استان البرز با عنوان اینکه تا پایان سال گذشته حدود 10هزار میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل باری کشور جهت نوسازی پرداخت شد، اضافه کرد: این بانک با توجه به حمایت دولت از شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری به 27 شرکت به مبلغ 2هزار و 240 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

غیاثی از تسهیلات بند الف تبصره 18 با 25 فقره پرونده و پرداخت 1546 میلیارد ریال نیز خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز