خبرگزاری کار ایران

راستینه در تذکر شفاهی:

اجرای احکام قانون جوانی جمعیت هنوز به اولویت و دغدغه اصلی دولتمردان تبدیل نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۴۱۳

نماینده مردم شهرکرد گفت:آقای رئیس جمهور؛ اجرای احکام قانون جوانی جمعیت هنوز به اولویت و دغدغه اصلی دولتمردان تبدیل نشده است.

به گزارش ایلنا، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: اگرچه اقدامات قابل تحسینی سال گذشته در جریان بحران آب شهرکرد از سوی وزارت نیرو انجام گرفت، اما متاسفانه مسئله اصلی که بهره برداری کامل از پروژه آب شرب نیمی از جمعیت استان است، همچنان به سرانجام نرسیده و تصفیه خانه آن تکمیل نشده است و متاسفانه چند روزی است مردم شهرکرد در مشقت تهیه آب شرب هستند، لذا انتظار می رود پیرو جلسه حضور اینجانب با جنابعالی و دستورات صریح برای حل این موضوع، پیگیری کنید این دستورات با سرعت بیشتری اجرایی شوند.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور؛ اجرای احکام قانون جوانی جمعیت هنوز به اولویت و دغدغه اصلی دولتمردان تبدیل نشده است. همچنین عدم نقش آفرینی ویژه دستگاه های فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای در این موضوع مشهود است، ضمن آنکه سرگردانی متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری به هیچ عنوان از سوی بانک های عامل پذیرفتنی نیست.

وی افزود: اصلاح طرح هادی روستایی و طرح های جامع شهری برای آزادسازی و الحاق اراضی برای واگذاری به خانواده های واجد شرایط باید سرعت بگیرد، زیرا کم کاری ها در این زمینه، ما را به اهداف مورد نظر قانون نمی رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز