خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان خبر داد:

رشد ۸۷ درصدی تسهیلات پرداختی در حوزه کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۴۵

مدیرعامل بانک کشاورزی استان سمنان از رشد ۲۱ درصدی تعداد افراد برخوردار از تسهیلات بانکی حوزه کشاورزی در استان سمنان خبر داد و افزود: مقدار تسهیلات در سال زراعی جاری از لحاظ ریالی ۸۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کیومرثی مدیرعامل بانک کشاورزی استان در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به اهتمام ویژه بانک کشاورزی در کمک به رونق اقتصادی کشور و استان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به ۹۷ متقاضی طرح سرمایه گذاری پرداخت شده است.

 وی همچنین به پرداخت ۲۰ فقره تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب اشاره و اظهار کرد: بیشترین تسهیلات به بنگاه های مشکل دار پرداخت شده است. کیومرثی با اشاره به پرداخت ۹۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری در استان، گفت: این تسهیلات به مبلغ ۳۹۱ میلیارد ریال و با نرخ ۴ درصد بوده است.

 مدیرعامل بانک کشاورزی استان با اشاره به افزایش پرداخت تسهیلات در حوزه بیمه کشاورزی، گفت: در سال زراعی جاری بیش از ۶ هزار نفر از بهره برداران استان بیش از ۷۲۷ میلیارد ریال غرامت بیمه محصولات کشاورزی دریافت کرده اند و از ابتدای سال تاکنون ۲۱هزارو ۲۴۵  نفر از کشاورزان و بهره‌برداران از تسهیلات بانکی بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: متقاضیان تسهیلات در مجموع ۲۵ هزارو ۶۰۲  میلیارد ریال دریافت کرده اند در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۳ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال بوده است.

 کیومرثی در خصوص پرداخت تسهیلات برای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، گفت: در این بخش ۳هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال به فعالان بخش دامداری و کشاورزی پرداخت شده است و در بخش تسهیلات ازدواج نیز مبلغ ۷۹۱ میلیارد ریال در قالب ۵۶۰ فقره به متقاضیان پرداخت شد.

 مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به پرداخت ۱۸۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۲۷ میلیارد ریال به افراد دارای گلخانه در استان طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری گفت: در زمینه تسهیلات مکانیزاسیون ۶۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵۶ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

 وی با بیان اینکه ۱هزارو ۴۰۴ نفر در استان از فرصت بخشودگی دیرکرد جرایم استفاده کرده‌اند، افزود: در این زمینه حدود ۳۰ میلیارد ریال بخشودگی جرایم انجام شده است.

کیومرثی دریافت لوح و تندیس دستگاه برتر  در هفدهمین جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۱   با عنوان ( اقدام برجسته در تحقق شعار سال (تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین) با محوریت اشتغال آفرین)  ،کسب لوح استانی سطح یک در رعایت حقوق ارباب رجوع برای سومین سال متوالی در سال ۱۴۰۰  بر اساس ارزیابی انجام شده توسط استانداری سمنان در اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، کسب رتبه  سوم در مجموع شاخص های پرداخت  تسهیلات  بر اساس گزارش بهبود عملکرد مدیریتها در مهرماه سال۱۴۰۱ و.. را بخشی از دستاوردهای کارکنان شعب بانک کشاورزی در استان برشمرد و افزود: حمایت از افراد بی بضاعت و پرداخت مبلغی از صندوق به صورت ماهانه به این افراد نیز نمونه ای از مسئولیت های اجتماعی این بانک در استان سمنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز