خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کانون بازنشستگان استانداری البرز خبرداد:

تاسیس کانون بازنشستگان در استانداری البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۷

با پیگیری صورت گرفته و نظر مساعد استاندار البرز، کانون بازنشستگان استانداری و واحدهای تابعه در ضلع جنوبی ساختمان استانداری البرز مستقر شد.

ایلنا: مدیرعامل کانون بازنشستگان استانداری البرز از تاسیس کانون بازنشستگان استانداری البرز و واحدهای تابعه در ضلع جنوبی ساختمان استانداری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، نعمت الله خلیلی پیر با بیان این مطلب افزود: با پیگیری صورت گرفته و نظر مساعد استاندار البرز، کانون بازنشستگان استانداری و واحدهای تابعه در ضلع جنوبی ساختمان استانداری البرز مستقر شد.

وی هدف از ایجاد کانون بازنشستگان و واحدهای تابعه استانداری را گامی مهم در راستای تکریم بازنشتگان عنوان کرد و گفت: رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات درمانی، تامین مسکن، بیمه، هزینه‌های درمانی و مشکلات رفاهی از جمله موضوعاتی است که با استقرار این کانون در دست پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل کانون بازنشستگان استانداری البرز با تاکید بر اینکه توجه به این قشر صاحب تجربه تکریم از خدمات و تلاش‌های آنان است، یادآور شد: رسیدگی و حل مشکلات این قشر از جامعه نیازمند همراهی و نگاه ویژه مسئولان استانداری است که امید می‌رود در سایه توجه مسئولان بویژه استاندار البرز این مهم محقق شود.

خلیلی راه اندازی این کانون را حاصل نگاه ویژه مسئولان استانداری ذکر کرد و گفت: این قشر سال‌ها منشاء خیر و برکت در جامعه بوده‌اند در این راستا می‌توان در کنار ارائه خدمات مختلف به بازنشتگان از تجربیات و نگاه آنان در عرصه‌های مختلف تصمیم سازی بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز