خبرگزاری کار ایران

زنگنه در پاسخ به ایلنا؛

کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۷۰۴

وزیر نفت اعلام کرد: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بیژن زنگنه در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایلنا در مورد احتمال کاندیتاتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هرچند بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از اهدای ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور به وزارت بهداشت برای بکارگیری در بیمارستان‌های مناطق نفتخیز اظهار داشت: ما همه خود را کنار مردم بخصوص در مناطق نفتخیز احساس می‌کنیم.

وزیر نفت گفت: طی دو و نیم سال گذشته برای تفوق بر تحریم‌های ظالمانه تجاوزکارانه جهت تداوم تولید نفت گاز و پتروشیمی، تلاش بی‌وقفه‌ای داشتیم و پرسنل مناطق عملیاتی نیز بسیار فداکاری کردند که سوخت لازم و مواد اولیه تولید اقلام بهداشتی تامین شود.

وی افزود: ما در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم و شدیدترین فشار تاریخی را بر ما وارد می‌کنند.

زنگنه تاکید کرد:‌ مردم بدانند کسانی که با ما دشمنی می‌کنند هیچ رحم و علاقه‌ای به ملت ایران ندارند و با سخت‌ترین خشونت‌ها و شقاوت با مردم برخورد می‌کنند و این یک جنایت علیه بشریت در شرایط کنونی است.

وی افزود: مردم ما گرفتار هستند ما مشکلات اقتصادی و همچنین بیماری را داریم که امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی یادآور شد: در مناطق نفت‌خیز پروتکل‌ها به صورت سخت‌گیرانه‌ای اجرا شده و اثربخش بوده امیدواریم مردم رعایت کنند تا بتوانیم از این بلای عالم‌گیر عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز