خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

دستورالعمل بانک مرکزی برای تامین مالی صنایع بزودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۲۹

به گفته رئیس اتاق بازرگانی ایران، بانک مرکزی در هفته جاری دستورالعملی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به بانک‌های کشور اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی ایران امروز در دوازدهمین نشست دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا درباره پیامدهای توقف اعطای تسهیلات بانکی به صنایع گفت: در این زمینه صحبت‌هایی با بانک مرکزی داشتیم و این بانک به دنبال تدبیری برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است.  

وی افزود: فکر می‌کنم در هفته جاری بانک مرکزی دستورالعملی به بانک‌های کل کشور اعلام خواهد کرد.

رئیس اتاق ایران اضافه کرد: بانک مرکزی به دنبال کمک به واحدهای تولیدی است و حتما برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه دارد.

حسن‌زاده در واکنش به ایراد وارد بر تعطیل شدن شنبه‌ها و امکان ایجاد ارتباطات اینترنتی برای جبران ناهماهنگی‌های زمانی با جهان گفت: اتاق براساس مطالعاتی که انجام داده به این نتیجه رسیده که تعطیلی روزهای شنبه می‌تواند بر ارتباط بیشتر فعالان اقتصادی کشور با دنیا تاثیر مثبت داشته باشد و اگر قرار بر ارتباطات اینترنتی باشد پس می‌توان تمام هفته را تعطیل کرد و کل امور را با ارتباطات اینترنتی پیش برد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز