خبرگزاری کار ایران

راه اندازی ۱۴۰۰ شعبه اخذ رای در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۱۵

فرماندار مشهد گفت:گفت: در شهرستان مشهد ۲۸ معین اقتصادی وجود دارد که از این تعداد ۱۷ معین اقتصادی در بخش مرکزی ، ۷ معین اقتصادی مربوط به منطقه احمد آباد و ۵ معین نیز مربوط به بخش رضویه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد امروز در محل فرمانداری ضمن تبریک دهه فجر در جمع اصحاب رسانه بیان کرد:  از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام ، حضور در گلزار شهدا، دیدار از خانواده های معظم آنان ، دیدار از جانبازان ، برگزاری محافل فرهنگی وهنری، محافل قرآنی به ویژه در بخش رضویه، احمد آباد، مرکزی است.

هاشمی با ذکر اینکه در برخی از مناطق شهرستان مشهد نمایشگاهی درباره دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار خواهد شد اظهار داشت: با همکاری دستگاه های دولتی قریب به ۳۵۰ برنامه فرهنگی و هنری برای مشهد در نظر گرفته ایم که برخی از این برنامه ها به صورت درون دستگاهی است.

وی ادامه داد: اداره ورزش وجوانان ۴۴ برنامه ، آموزش وپرورش ۴۳ برنامه فرهنگی وهنری، اداره ارشاد اسلامی ۱۰ برنامه ، سازمان تبلیغات ۲۲ برنامه ، و همچنین سایر دستگاه ها از جمله بهزیستی ، کمیته امداد، و سایر نهاد های فرهنگی برنامه های ویژه ای برای ایام دهه فجر در نظر گرفته اند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در طی ۳ روز به همراه مدیران در حرم امام رضا(ع) با مردم ملاقات عمومی خواهیم داشت بیان کرد:به همراه شورای اداری در حاشیه شهر و همچنین مناطق کمتر توسعه یافته جلساتی خواهیم داشت.

هاشمی با اشاره به افتتاح پروژه ها در ایام دهه فجر در سطح شهرستان مشهد افزود: در مشهد ۱۱ پروژه توسط شهرداری و بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید، همچنین در بخش مرکزی ۳۱ پروژه با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان، در احمد آباد ۵ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان، بخش رضویه ۱۱ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، و در مشهد ۲۳۴ پروژه با اعتبار ۹۳۹ میلیارد تومان تکمیل وبه مرحله افتتاح خواهد رسید.

وی بیشترین تعداد پروژه های شهر مشهد را مربوط به شهرداری دانست و تصریح کرد: یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری مشهد، ورود دستگاه tbm به ایستگاه های پایانه مسافربری با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان است . و دیگر پروژه مربوط به اداره توزیع برق و پروژه ای در خصوص تبدیل ۸۴۰ کیلومتر فشار متوسط به سیم روکش دار و همچنین پروژه طرح گاوداری رضویه که مربوط به جهاد کشاورزی است و طرح یکتای الیاف شرق که متعلق به سازمان صنعت ومعدن می باشد از سایر پروژه های مهم شهر مشهد است که در همین ایام به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: مناطق ۱۵ گانه اخذ رای شهرستان مشهد را به ۱۹ گانه افزایش داده ایم.

وی تصریح کرد: برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۵۷۰ شعب اخذ رای توسط هیئت اجرایی تائید شد که از این تعداد۱۴۰۰ شعبه در مشهد ، وجود خواهد داشت که در این انتخابات پیش رو شعب اخذ رای را ۳۰ درصد افزایش دادیم ، همچنین حوزه انتخابیه احمد آباد، رضوی با حوزه فرمانداری فریمان است .

هاشمی همچنین ادامه داد: از ۱۵۷۰ شعب اخذ رای در مشهد وکلات ۱۴۱۲ شعبه ثابت ، ۱۵۸ شعبه سیار، ۴۷۱ شعبه مختص بانوان، ۴۷۸ شعبه مختص به برادران و ۶۲۱ شعبه به صورت مشترک پیش بینی شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز