خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه عکس «زن در آیینه تصویر» در آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۰۱

نمایشگاه انفرادی عکس «زن در آیینه تصویر» توسط مهران محمدی عکاس آبیکی در نگارخانه استاد شهریار برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نمایشگاه عکس «زن در آیینه تصویر » از لنز دوربین مهران محمدی عکاس و مسئول کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در نگارخانه استاد شهریار فرهنگسرای باران این شهرستان برپا شد.

این نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، سیدمحمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، پدر دو شهید و دیگر مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

در این نمایشگاه 15 عکس از بانوان روستاهای استان قزوین، گیلان و مازنداران بر روی شاسی 60 در 80 به نمایش گذاشته شده است.

فعالیت‌هایی از زنان روستایی همچون پختن نان در تنور، نخ‎‌ریسی، آوردن آب با کوزه و بر دوش زن روستایی از جمله عکس‌های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه عکس «زن در آیینه تصویر» بود.

برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب

همچنین با حضور مسئولان، نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب توسط کانون هنرهای تسجمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در نگارخانه استاد شهریار برپا شد.

در این نمایشگاه، 24 پوستر از آثار گرافیست‌های هنرهای تجسمی و کانون شیخ‌حسنی شهرستان آبیک درباره حجاب در معرض دید قرار داده شده است.

نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب و همچنین نمایشگاه انفرادی عکس «زن درآیینه تصویر» که به مناسبت شهادت حضرت زهرا (ع) و در آستانه ایام‌الله دهه فجر برپا شده، به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 19 برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز