خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر :

رسانه در جریان سازی فرهنگی نقش پررنگی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۳۸۸

سید یوسف موسوی شیخ گفت:رسانه در جریان سازی فرهنگی نقش پررنگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر،در نشست با اصحاب رسانه شهرستان قائم شهر، ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز کرد : راهپیمایی روز قدس، حرکت عظیم فرهنگی و اجتماعی برای جامعه بشریت است.

سید یوسف موسوی انتظار خود را از رسانه ها بیان کاستی ها و مشکلات و ارائه ی راه حل برای آنان دانست و افزود : در حوزه تخصصی فرهنگ و ارشاد ما نیز وظایفی را به عنوان خط مشی داریم و در حد توان خود حمایت می کنیم.

رئیس اداره ارشاد قائمشهر سرلوحه ارشاد را، به عنوان وزارت ارشاد بیان کرد و ادامه داد : حوزه های مختلفی زیر مجموعه ارشاد هستند که تاثیرگذارترین آنان، رسانه است که برای جریان سازی فرهنگی در سطح جامعه نقش پررنگی دارد .

وی از 497 زیر مجموعه حوزه نظارتی شهرستان و مرکز که تحت پوشش اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی هستند خبر داد و اظهار کرد : شامل 112 کانون های هنری و فرهنگی مساجد،82 واحد موسسات فرهنگی و هنری، 12 آموزشگاه مهارت آموزی،25 واحد انتشارات، 40 واحد چاپخانه، پنج واحد موسسات قرآنی می باشد.

موسوی با اشاره به بیش از 60 آموزشگاه آزاد خوشنویسی و موسیقی، شش نگارخانه، چهار واحد دکه مطبوعاتی،70 مرکز عرضه محصولات فرهنگی،12 مرکز بازی های رایانه ای، خاطرنشان کرد : همچنین چهار آموزشگاه سینمایی، چهار گروه ثبت شده هنری و دو شرکت تولید فیلم در سطح شهرستان وجود دارد.

وی افزود : این فعالیت ها در بخش هایی باید تقویت شود و در بخش های دیگرپالایش صورت گیرد تا بازخورد بهتری صورت گیرد.

یوسف موسوی در خصوص انتخابات و نقش رسانه ها بیان کرد : حضور پررنگ مردم برای ما مهم است و رسانه ها به دور از تفکر و جناح ها، وظیفه آگاهی بخشی مردم نسبت به انتخابات را بر عهده دارند.

موسوی وظیفه رسانه را به عنوان تاثیرگذارترین وسیله، روشنگری دانست و افزود : شاهد شعور بالای سیاسی در شهرستان هستیم که این عمل باید سرلوحه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز